AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Jeg har vært hos gynekolog i går og kjenner ubehag til i dag. Jeg kan ikke si at det gjør vondt, men det er ekkel og bitte littegrann smerte følelse. Tr var 2 dager forsinket, men fikk negativ cb og litt blod på papiret samme dag som jeg skulle hos gynekologen. Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid og svarte nei når hun spurte om jeg kunne være det. Jeg skulle sjekke eggstokkene, men hun ville ta andre prøver samtidig, celleprøve var en av prøvene. Det var litt blod på papiret etter prøven (noe som er helt normalt), men ingenting etter det. Ikke engang tr som jeg trodde var i ferd med å starte. Så i dag er 3 dager over ikm, 1 dag siden jeg var hos gynekolog. Ekkel følelse i livmoren, noe jeg ikke har kjent tidligere etter celleprøve. Anonymkode: df2ef...ec3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Vet at ubehag i livmoren kan vaere et av tegnene, har du en test liggende? Anonymkode: a96b3...c6b 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Sannsynlig at du kjenner ubehaget fra prøven vel?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at ubehag i livmoren kan vaere et av tegnene, har du en test liggende? Anonymkode: a96b3...c6b Nei, har ikke flere tester igjen. Tenker å kjøpe en til morgenurin i morgen. Anonymkode: df2ef...ec3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 13 minutter siden, oxycodone skrev: Sannsynlig at du kjenner ubehaget fra prøven vel? Det er mulig det, men har aldri kjent ubehag etter celleprøve tidligere. Anonymkode: df2ef...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå