Gå til innhold

Tips om fin grå/brun/grei-farge på vegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har malt grå/brun/greig-farge har dere tips til en dere likte veldig godt. Trenger litt forslag jeg kan teste ut. Det skal males på panel og fargen bør passe til klassisk hvitt. Helst en mellomfarge, altså ikke for lys eller mørk. Jeg skal male gangen samt trappen opp til 2.etg.

Anonymkode: 0d8a3...fe7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne synes jeg er fin. Google fargenavn + ordet Jotun, så ser du eksempler på vegger og boliger som er malt med den fargen.

https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/2930000706001791_Interior.aspx

Anonymkode: b556d...025

Tusen takk for forslag Den har jeg sett på, men tror den kan bli for mørk dessverre. 

Anonymkode: 0d8a3...fe7

Skrevet

Er veldig fornøyd med fargen band stone

AnonymBruker
Skrevet

Kalk? Den er veldig fin til klassisk hvit.

Men altså, de grå fargene er på vei ut - hadde hellere valgt en farge! Mye fint i grøt/turkis/jordfarger/rosa som er superfint 😊

Anonymkode: cb49f...e20

AnonymBruker
Skrevet

Lys antikkgrå, hvit te og morgen dis. 

Anonymkode: d51b8...13b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Varm Lin i gangen, liker den veldig godt. Husk at om du velger matt maling blir fargen lysere :) 

Og riktig inntrykk får du ikke av bilder på nettet eller fargeprøver på butikken. Kun ved å kjøpe prøvebokser og male på veggen en liten flekk i to strøk ser du nøyaktig hvordan det blir. 

Anonymkode: 295af...46a

AnonymBruker
Skrevet

Space fra Jotun er kul 

Anonymkode: b6226...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...