addict Skrevet 30. april 2020 #21 Skrevet 30. april 2020 (endret) 28 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Men om magen er stor fordi man har mye fett der, så vil jo ikke redusert fettprosent i form av økt muskelmasse hjelpe på dette? Jeg forklarte det i en annen tråd her: Når man har en bmi på hakket over undervektig så er det begrenset hvor stor den magen kan være, og det er også mindre som skal til for å øke i muskelmasse for å fordele fettet over et større område/mer volum. I tillegg vil en større del av kroppen bestå av muskler, naturligvis. TS vil ha flat mage, men med en så lav bmi er jo ikke slanking nødvendigvis svaret. Det var poenget mitt. Det vil si, så lenge det faktisk er FETT og ikke slapp hud TS sliter med. For det er ikke nødvendigvis like lett å gjøre så mye med. Endret 30. april 2020 av addict 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #22 Skrevet 30. april 2020 Jeg tror du kan trene til krampa tar deg til ingen nytte. Du må ned så mye i fettprosent at du kommer til å se syk ut. Alternativet er å operere, eller akseptere at en ikke er perfekt. Anonymkode: c4c6d...796 1
Pierre Gynt Skrevet 30. april 2020 #23 Skrevet 30. april 2020 (endret) 20 minutter siden, addict skrev: Når man har en bmi på hakket over undervektig så er det begrenset hvor stor den magen kan være, og det er også mindre som skal til for å øke i muskelmasse for å fordele fettet over et større område/mer volum. I tillegg vil en større del av kroppen bestå av muskler, naturligvis. TS vil ha flat mage, men med en så lav bmi er jo ikke slanking nødvendigvis svaret. Det var poenget mitt. Det vil si, så lenge det faktisk er FETT og ikke slapp hud TS sliter med. For det er ikke nødvendigvis like lett å gjøre så mye med. Jeg bare skjønner ikke hvorfor økt muskelmasse skal gjøre magen mindre, uansett om det er fett eller hud. Det er jo ikke slik at fettet redistribueres bare man legger på seg litt muskler. Om det er for mye fett på magen, så må det fettet på et eller annet tidspunkt forbrennes magen skal forandre seg. Så er selvfølgelig spørsmålet hvor stor den magen faktisk er i dette tilfellet. Edit: Men hun kan altså bevare vekta og bmien og samtidig bygge muskler, hvis hun spiser i et lite underskudd.. Endret 30. april 2020 av Pierre Gynt 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #24 Skrevet 30. april 2020 Støtter forslaget om å kutte alt sukker. Jeg har hatt en slik «pute» under magen hele mitt liv og forsøkte å få den bort ved hjelp av trening og vektnedgang, før jeg til slutt ga opp. For 2 måneder siden kuttet jeg derimot ut alt sukker (av årsaker ikke relatert til ønsket om en flat mage) og nå er magen HELT FULLSTENDIG FLAT. Og jeg bikker straks 37 år. Jeg spiser kun «ren» mat, jeg lager alt fra bunnen av selv. Grønnsaker, fisk, kylling, ris, poteter etc. Ingen halvfabrikata overhodet. Anonymkode: 659ec...05e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #25 Skrevet 30. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Støtter forslaget om å kutte alt sukker. Jeg har hatt en slik «pute» under magen hele mitt liv og forsøkte å få den bort ved hjelp av trening og vektnedgang, før jeg til slutt ga opp. For 2 måneder siden kuttet jeg derimot ut alt sukker (av årsaker ikke relatert til ønsket om en flat mage) og nå er magen HELT FULLSTENDIG FLAT. Og jeg bikker straks 37 år. Jeg spiser kun «ren» mat, jeg lager alt fra bunnen av selv. Grønnsaker, fisk, kylling, ris, poteter etc. Ingen halvfabrikata overhodet. Anonymkode: 659ec...05e spiser du frukt? og eventuelt hvilke? Anonymkode: d40ca...564
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #26 Skrevet 1. mai 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: spiser du frukt? og eventuelt hvilke? Anonymkode: d40ca...564 All slags frukt ja, 1-3 til dagen Anonymkode: 659ec...05e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå