AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Noen andre kvinner som har dette, eller menn som har sett partnere med dette? Rett ved inngangen til skjeden, litt på innsiden, liksom i "taket", så har jeg en slags kjøttaktig klump med masse bittesmå slags foldede tunger. Se for deg når man "lager pølse" med tunga.. Ser litt ut som en slags blomst. Tok lang tid før jeg oppdaget det selv, da det må nærgranskning i speil til, og jeg må åpne vagina på vidt gap for å se det. Hvordan er det hos dere andre kvinner? Jeg har liksom et slags kumpete/ujevnt part i åpningen på oversiden de første centimenerene inn i vagina. Når man ser på typiske illustrasjoner, så der det jo ut som en slags rett trakt som går rett inn, men vet jo at det finnes mye variasjon? Ingen av ca 15 partnere som har slikket meg, har sagt noe om dette. Så kasnkje det er vanlig? Anonymkode: 78d72...427
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Jeg har også det. Anonymkode: bc0a2...2b8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Helt vanlig og kalles for skjedekransen Anonymkode: fe903...a53 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 jeg har en hvit kul. hva er det? Anonymkode: fbc7a...111
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Skjeden er jo full av slike folder, hvis ikke hadde man ikke klart å tøye den slik at et barn passerer ut.. selve røret er liksom foldet sammen, og utvider seg litt ved opphisselse, sex osv. Helt vanlig. Hvit kul er vanskeligere å si hva er. Anonymkode: be965...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 Ok, godt å høre at det er flere Bare synes ikke noen av de tusen tegningene jeg har sett av kjedekranser likner noe på dette, men det er sikkert vanskelig å få fram detaljer i disse tegningene, og mulighetene mine til å stirre andre damer dypt inn i vagina er heller små. Er også kun på oversiden av skjeden, på undersiden kjennes kjedekransen mest som en tynn ring. Og ja, er liksom en klump, når jeg kommer lenger inn enn et par cm så kjennes det veldig annerledes, nesten glatt i forhold. Hvit kul vet jeg ikke, om det ikke er utflod som har festet seg i tungene som gjør den hvit? Mulig at noen har litt bleker enn andre, men min er i alle fall rosa som resten av skjeden. Anonymkode: 78d72...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå