AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Del Skrevet 30. april 2020 Hvordan fjerne flått på katt enklest mulig? Anonymkode: 241f4...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg pleier bare å nappe den ut med fingrene, men det er lettest når jeg har litt lange negler om den ikke er så stor. Hvis ikke bruker jeg en pinsett som ikke klemmer flotten flat, men holder rundt og kniper bare innerst. Og så dra rett ut. Anonymkode: 8f3ac...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Del Skrevet 30. april 2020 Kjøp en flåttfjerner på apoteket eller hos veterinæren. Slike som de her: https://www.nkkbutikken.no/butikk/pels-og-poter/otom-flattfjerner/ For fremtiden kan du kjøpe flåttmiddel hos veterinær, så slipper du og katten unna det verste fremover. Anonymkode: 4da44...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Del Skrevet 30. april 2020 Bruker flåttfjerner og hun elsker det av en eller annen grunn. Anonymkode: b65d6...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 30. april 2020 #5 Del Skrevet 30. april 2020 Fjerner med fingrene, tar tak og vrir. Min har flåttmiddel, men pus får fortsatt flått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Del Skrevet 30. april 2020 Og når jeg fjerne flott på familien, bruker jeg alltid pinsett. Snodig hvordan de alltid får flott og aldri jeg. Jeg tror flott liker samme type blod som mygg og knott. Anonymkode: 8f3ac...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Del Skrevet 30. april 2020 Napper dem bare ut. Er de veldig små bruker jeg pinsett. Har bodd på et sted med grusomt masse flått, så flåttfjerning var en rutine hver dag. Anonymkode: 1e6e0...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Del Skrevet 30. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en flåttfjerner på apoteket eller hos veterinæren. Slike som de her: https://www.nkkbutikken.no/butikk/pels-og-poter/otom-flattfjerner/ For fremtiden kan du kjøpe flåttmiddel hos veterinær, så slipper du og katten unna det verste fremover. Anonymkode: 4da44...9fa Denne her anbefaler jeg. Om du river ut flåtten med neglene, så er det ikke sikkert du får med hele flåtten. Den suger seg fast, så når en kniper den av så kan noe av hodet sitte igjen. Gi den også flåttmiddel, flåtten vil da dø når den suger seg fast. Du må uansett fjerne de døde flåttene. Anonymkode: 0815b...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå