AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Hei, når jeg var 20 til 24 så var jeg veldig morsom, tullet mye osv. Dere vet hvordan det er, men nå som 27 så merker jeg så stor forskjell, jeg driver liksom ikke å hopper rundt, tuller med andre, hopper saltoer på trampoliner og sånt lenger. jeg syntes jeg har blitt så kjedelig? er det alderen som gjør meg sånn, jeg syntes de andre på min egen alder også er kjedelige, det er bare prat om aksjer og utbytte og sånt.. jeg prøver nå å være litt som før, ta flere sjanser, være litt mer impulsiv og generelt bare ha en morsom dag, det er flere som burde prøve det. men til svaret, er det alderen som gjør oss sånn? Anonymkode: fdba9...137
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 På et eller annet tidspunkt kommer de fleste til "been there, done that" på det meste av det du beskriver og det er på tide å gå videre i livet. Det kalles for å bli voksen og har ingenting med å være kjedelig å gjøre. Dersom du skal gå gjennom livet og bare ha det morsomt vil du fort bli oppfattet som ansvarsløs og uinteressant. Anonymkode: ae089...6db 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Ja, du er kjempe gammel Hilsen ei som er nesten dobbelt så gammel som deg. Anonymkode: 53613...58a 2
Gjest Ishm Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Jeg er 19 år og føler slik som deg. da jeg var 15-17 så var jeg slik du beskriver hoppet og danset! Hadde det super gøy når jeg hang ute med venner, alltid full av energi. Men nå så er jeg bare hjemme. Gjør så og si ingenting. har sikkert noe med at de vokser å gjøre. Ikke nødvendigvis alder
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 ohoi du er gammel! K41 Anonymkode: 862d0...206
Gjest theTitanic Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Hver alder har sin modningsprosess. Å ikke lenger foretrekke barnlige gleder slik som du beskriver betyr ikke at du har blitt gammel, men at du modnes. Aksjer og utbytte kan virke tørt, men å skape verdier er ikke kjedelig. Verdiskapning er en del av prosessen for å sikre trygghet, forutsigbarhet og å klargjøre for redebygging foe å tilfredstille den instinktive delen av oss som vil reprodusere seg. Alder er ingen hindring for moro eller barnsligheter, men typen du har glede av endres.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 En gang hoppet vi strikk og syklet som gærninger, men nå er jeg så gammel, føler meg så kjedelig 15 år Get the drift Anonymkode: b8427...660 1
Rogadame Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 Jeg er 40 år og fjoller rundt på trampolinen og ler av raske menn sin danglebærsang . Min excuse er at jeg har kids 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 Jeg er blitt kulere og kulere jo eldre jeg har blitt, jeg! Hehe, spøk til side. Men da jeg var yngre, var jeg redd for alt mulig og utsatte alle gøye ting til "senere". Jeg dro ikke på backpakking, fordi jeg ville jobbe og tjene penger om sommeren. Jeg hadde samboer, så var sjelden ute på byen. For eksempel. Men nå har jeg begynt å reise rundt i verden, jeg er singel og lever et ganske ansvarsløst liv (på de "rette" stedene, jeg har jo jobb og sånn). Jeg møter mange nye mennesker og kan "connecte" med alt fra 20-åringer til 70-åringer som jeg møter ute på reiser. Jeg gjør mye mer av det jeg har lyst til, og jeg har også penger til det! Jeg har begynt å gjøre det jeg drømmer om NÅ, i steden for å tenke at jeg kan gjøre det en gang i fremtiden. Livet er gøy! Anonymkode: b617d...ed8 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 15 minutter siden, Ishm skrev: Jeg er 19 år og føler slik som deg. da jeg var 15-17 så var jeg slik du beskriver hoppet og danset! Hadde det super gøy når jeg hang ute med venner, alltid full av energi. Men nå så er jeg bare hjemme. Gjør så og si ingenting. har sikkert noe med at de vokser å gjøre. Ikke nødvendigvis alder Samme her, også 19. Håper jeg får tilbake den energien. Livet var mye gøyere da. Anonymkode: 9cd87...947
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 (endret) - Endret 30. april 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 Jeg var som deg da jeg var yngre, men fikk tilbake lekenheten da jeg kom i 30-åra. Nå i 40-åra leker jeg om jeg vil. Noen mennesker er lekne livet ut, og det er en bra ting, vil jeg si. Har egentlig ikke så mye med faktisk alder å gjøre. Anonymkode: d9feb...bcd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 Hopper ikke akkurat rundt på trampolinen jeg heller... 23 her. Men må innrømme at det ser litt gøy ut. Får vel gjøre det i fremtiden når jeg har kids. Ut på byen å drikke osv føler jeg meg også for gammel til. Er vel 3 år siden jeg drakk meg khalas og ble med gutter hjem. Anonymkode: e956d...242
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 jeg var crazy. gjorde hva jeg ville, dro på alle nach, alt fra kjeller til lukus, det var jo fett så lenge det var en lek..og alle skjønte det..har for kul personlighet til å bli pult..hvorfor..folk liker å snakke til meg, om seg...hvorfor, ikke spør meg...jeg ble vel nach-psykolog, mens andre pulte..sa aldri noen til noe..de skjønte det sikkert..men det de ikke visste var at jeg glemmer hemmeligheter..lol..har ikke behov for de...skjønner ikke konseptet..tenkte mer på "å shit strøm-regninga" lol...men men.. Moro er hva du gjør det til selv...nå er jeg samboer 30, og koser meg like mye...nå baker jeg brød og pizza, ler av dårlig vitser, og kjører langtur for å kjøpe krydder i alt for høye heler... Moro..det er å le...og å le av seg selv...hele tiden..alltid... Anonymkode: b8427...660
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 Å bli eldre skjer uansett men å bli gammel er helt frivillig, hilsen 35 åringen som rutsjet i em lang og gøyal sklie på en lekeplass seinest i går, (uten barn). Jeg ler høyt og lenge og ekte hver dag, jeg tøyser og tuller og driver med fanterier. Jeg henger med langt eldre og langt yngre, danser tulledanser, og nyter alle mine barnslige sider. Selvsagt er jeg 35, det får jeg ikke gjort så mye med. Folk på jobben og ellers tar meg seriøst men jeg gidder ikke å ta verken meg, alder, og mye annet seriøst. Når folk snakker om modenhet tenker jeg på en moden fersken/banan/pære. Jeg er ikke en frukt og vil overhode ikke beskrive meg som moden. Men en blir voksen etter hvert, takk å lov, men med det mener jeg ikke voksen som i 1,77 unger, stakittgjerde og kjedelig sex. Tenk litt større😉 Å være menneske innebærer både barnslighet, lekenhet, ansvar, energi, bestemme over eget liv.... Og jeg har aldri, aldri noensinne hatt en samtale med andre om aksjer, utbytte, fond osv💤 verken på min egen alder, folk som er langt eldre eller yngre, nei fri å bevare. Men det finnes jo en mellomting mellom å være 14'is å knise over altmulig og å være dønn seriøs og grav alvorlig hele tiden og oppføre seg som en er 80... Anonymkode: ddf82...a07 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #16 Skrevet 13. mai 2020 Altså så lenge du ikke ødelegger moroa for andre går det bra. Anonymkode: ad4d0...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå