Gå til innhold

Kg-spøkelset - hva bedriver det dagene med?

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

KG spøkelset har ikke tatt ferie hos meg. Det tar en hel evighet før jeg får postet et innlegg. Irriterende å bli sittende i flere minutter før innlegget er sent. Dessuten har jeg fått opp flere hvite sider :evil: .

Gjest Gjesta
Skrevet
KG spøkelset har ikke tatt ferie hos meg. Det tar en hel evighet før jeg får postet et innlegg. Irriterende å bli sittende i flere minutter før innlegget er sent. Dessuten har jeg fått opp flere hvite sider :evil: .

Underskriver!! :evil:

Skrevet
:ler: Det forklarer hvorfor det har vært så rolig på min PC i det siste....spøkelset er opptatt hos hannen.
Gjest Madeline
Skrevet
:ler: Det forklarer hvorfor det har vært så rolig på min PC i det siste....spøkelset er opptatt hos hannen

:o Nå har jeg hatt KG spøkelset lenge nok, nå kan noen andre overta. *Jager KG spøkelset over til Cata*

Skrevet

Jeg har også fått det hersens kg-spøkelset! *gå vekk med deg*

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg ser lite til spøkelset for tida jeg :klø:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg også, men det kommer vel tilbake snart. I hvert fall nå som vi har påpekt at det er borte. :-?

Skrevet

Hmm, ja, bank i bordet.. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Violetta
Skrevet

Spøkelset har fylt skittentøykurven min med klesvask, stjålet mange dager av ferien min, gjort slik at jeg får restskatt i stedet for penger tilbake og nå altså sinker det KG slik at man knapt nok får postet innlegg. :o

Håper det snart tar ferie. :roll:

Skrevet

:sur: Du lyktes!!!!!!!!!!!!! Nå er det her og logger meg av når jeg skal poste innlegg. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...