Gjest Madeline Skrevet 27. juni 2005 #21 Skrevet 27. juni 2005 KG spøkelset har ikke tatt ferie hos meg. Det tar en hel evighet før jeg får postet et innlegg. Irriterende å bli sittende i flere minutter før innlegget er sent. Dessuten har jeg fått opp flere hvite sider :evil: .
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #22 Skrevet 27. juni 2005 KG spøkelset har ikke tatt ferie hos meg. Det tar en hel evighet før jeg får postet et innlegg. Irriterende å bli sittende i flere minutter før innlegget er sent. Dessuten har jeg fått opp flere hvite sider :evil: . Underskriver!! :evil:
Cata Skrevet 27. juni 2005 #23 Skrevet 27. juni 2005 Det forklarer hvorfor det har vært så rolig på min PC i det siste....spøkelset er opptatt hos hannen.
Gjest Madeline Skrevet 27. juni 2005 #24 Skrevet 27. juni 2005 Det forklarer hvorfor det har vært så rolig på min PC i det siste....spøkelset er opptatt hos hannen :o Nå har jeg hatt KG spøkelset lenge nok, nå kan noen andre overta. *Jager KG spøkelset over til Cata*
Anglofil Skrevet 27. juni 2005 #25 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har også fått det hersens kg-spøkelset! *gå vekk med deg* Mvh Yvonne
Gjest seroxata Skrevet 27. juni 2005 #27 Skrevet 27. juni 2005 jeg ser lite til spøkelset for tida jeg :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juni 2005 #28 Skrevet 27. juni 2005 Jeg også, men det kommer vel tilbake snart. I hvert fall nå som vi har påpekt at det er borte. :-?
Gjest Violetta Skrevet 28. juni 2005 #30 Skrevet 28. juni 2005 Spøkelset har fylt skittentøykurven min med klesvask, stjålet mange dager av ferien min, gjort slik at jeg får restskatt i stedet for penger tilbake og nå altså sinker det KG slik at man knapt nok får postet innlegg. :o Håper det snart tar ferie.
Cata Skrevet 28. juni 2005 #31 Skrevet 28. juni 2005 Du lyktes!!!!!!!!!!!!! Nå er det her og logger meg av når jeg skal poste innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå