Gå til innhold

By Malina Bridal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg neste vår, og har begynt å lete etter brudekjole. 
Jeg fant et merke hos en brudesalong her jeg bor, dette svenske merket "By Malina Bridal", og tenkte jeg skulle se på flere av kjolene deres på nettet. 
På nettsiden deres står det at kjolene koster rundt 3000-10000, noe jeg tenker jeg er veldig billig for en brudekjole. Jeg ble litt usikker, da jeg følte det var litt for godt til å være sant.

Men! Jeg fant en kjole hos dette merket, som er akkurat det jeg har sett etter. Derfor lurte jeg på om noen her inne har erfaringer med kvaliteten på merket. Er kjolene av relativt god kvalitet, på tross av at de koster godt under 10 000,-? 

Anonymkode: 1c605...2c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også gifte meg neste år og har falt heeelt for en kjole derifra. Min oppfatning er at det er god kvalitet. Det er i hvertfall et populært merke og jeg ser det ligger mange til salgs på finn.no. Jeg har falt for en kjole som koster litt over 10.000,- og jeg tenker ikke at dette er en "billig" kjole.. Jeg har dessverre ikke erfaringer, men tenker at om brudesalonger her til lands tar dem inn så bør det jo være kvalitet? :) 

Anonymkode: 2dbc2...0d4

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal også gifte meg neste år og har falt heeelt for en kjole derifra. Min oppfatning er at det er god kvalitet. Det er i hvertfall et populært merke og jeg ser det ligger mange til salgs på finn.no. Jeg har falt for en kjole som koster litt over 10.000,- og jeg tenker ikke at dette er en "billig" kjole.. Jeg har dessverre ikke erfaringer, men tenker at om brudesalonger her til lands tar dem inn så bør det jo være kvalitet? :) 

Ja, du sier noe der. Når det er et såpass populært merke i brudesalonger, så burde de jo kunne garantere at det er en viss kvalitet på kjolene.
Nå skal jo man bare bruke kjolen et halvt døgn, så jeg tenker at det ikke trenger å være av meget høy kvalitet, men jeg vil jo at kjolen skal henge pent på kroppen, og at stoffet ikke ser billig ut.

Hvilken er det du har falt for, da? Jeg liker flere av de, men har en jeg liker spesielt godt - Dalila, men blir så skeptisk til den lave prisen. Er redd for at det er en pekepinn på kvaliteten på stoffet.

Anonymkode: 1c605...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Åh, Dalila var helt nydelig! 😍

Jeg liker også flere av dem, spesielt Carla og Lillie, men også Celina og Lucie. De to første er showroom exclusive, så de får man vel ikke tak i med mindre man reiser til salongen i Sverige 😕 

Kan du eventuelt bestille hjem for å sjekke stoffet og returnere om det ikke er ønsket kvalitet? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...