AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #21 Skrevet 27. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah, okei. Er det noen ting man ikke burde bestille sammen med slike varer? Anonymkode: c3b09...e39 Nei, ikke hos Coop. Mener jeg, da. Dette med at de sender med posten, er helgenialt. Ingen andre kjeder dekker så mye av landet som Coop nå. De har skjønt det. Ingen andre enn Coop leverer her jeg bor heller. Anonymkode: 383c3...1e6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #22 Skrevet 27. mai 2020 På 1.5.2020 den 18.44, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig leverer de ikke til mitt omrÅde som vanlig. Anonymkode: 83fcf...ccb Prøv å søk med en annen nettleser også. Om jeg søker på postnr med Opera, kommer det opp at de ikke kan levere noen steder i landet. Med Firefox kommer det opp hvor de kan levere. Vet ikke hvorfor... Anonymkode: 383c3...1e6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #23 Skrevet 21. juli 2020 På 30.4.2020 den 20.36, SPOCA skrev: https://matlevering.coop.no/ Er det vanlig at det tar flere timer før det kommer fram? Hvordan holder de varene kjølig underveis? Synes det er litt merkelig at det kan ta 3 timer liksom... Skjønner at de sender med posten? Men hvis det er melkeprodukter og slikt, blir det holdt kaldt? Anonymkode: c3b09...e39
Muskath Skrevet 21. juli 2020 #24 Skrevet 21. juli 2020 De som leverer matvarer har kjøleinnretninger i bilene. Her jeg bor har de kasser med kjøleelementer, alt er fint og avkjølt når jeg får det. På større steder, f.eks. Oslo, Drammen har de kjølebiler.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #25 Skrevet 21. juli 2020 Så flott at Coop endelig har fått på plass dette. Fraktavgift på 99 kr er voldsomt mye billigere enn de 400 kr jeg har måttet betale hittil. Jeg er funksjonshemmet og klarer ikke selv å handle i butikken og er derfor helt avhengig av å få varer levert hjem. (Til dere som skal til å innvende at hjemmehjelpen kan handle for meg: nei, det sluttet de med for nesten ti år siden, kommunen gir ikke lenger hjelp til innkjøp av varer. Derfor har det vært slik at man må betale kjøpmannen for at de kjører varene hjem.) Anonymkode: 0e306...170
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #26 Skrevet 21. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flott at Coop endelig har fått på plass dette. Fraktavgift på 99 kr er voldsomt mye billigere enn de 400 kr jeg har måttet betale hittil. Jeg er funksjonshemmet og klarer ikke selv å handle i butikken og er derfor helt avhengig av å få varer levert hjem. (Til dere som skal til å innvende at hjemmehjelpen kan handle for meg: nei, det sluttet de med for nesten ti år siden, kommunen gir ikke lenger hjelp til innkjøp av varer. Derfor har det vært slik at man må betale kjøpmannen for at de kjører varene hjem.) Anonymkode: 0e306...170 Ja, det er flott, de fikk det allerede på plass i april tror jeg... Lurer på hvorfpr ingen andre matkjeder følger etter? Rema f.eks? Anonymkode: c3b09...e39
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #27 Skrevet 21. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på hvorfpr ingen andre matkjeder følger etter? Rema f.eks? Anonymkode: c3b09...e39 Mange følger etter, men det er ikke gjort i en håndvending. Anonymkode: 9e372...1ac
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #28 Skrevet 21. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfpr ingen andre matkjeder følger etter? Rema f.eks? Anonymkode: c3b09...e39 Rema prøvde seg på det for femten (?) år siden, uten særlig suksess. De holdt vel på å gå konk etterpå. Tror ikke de har så lyst til å prøve på nytt. Er ikke så altfor lenge siden de brukte mye penger på Æ, og også tapte litt penger i den forbindelse. I tillegg har de allerede en vareavtale Kolonial, som jeg tror de er fornøyde med. Anonymkode: 0e306...170
SPOCA Skrevet 22. juli 2020 #29 Skrevet 22. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det tar flere timer før det kommer fram? Hvordan holder de varene kjølig underveis? Synes det er litt merkelig at det kan ta 3 timer liksom... Skjønner at de sender med posten? Men hvis det er melkeprodukter og slikt, blir det holdt kaldt? Anonymkode: c3b09...e39 Jeg vet dessverre ikke, da jeg ikke bruker Coops hjemlevering selv. Det legges vel i spesielle kasser med kjøleelementer, så det går vel sikkert fint, men det vet jeg ikke nok om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå