Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bare for moroskyld så måtte jeg sjekke hva Coop kostet, dette er den desidert dyreste butikken her i nærheten (bor på landet og har ikke kolonial etc). Ble sjokkert når de krever at man skal handle for minimum kr 800,-, og i tillegg har de frakt på kr 99,-!! Butikken ligger ca 6-800 meter vekk.

Her har vi også Joker som ligger ca 1 mil unna som kun tar 89 kroner for frakt og som ikke har noe krav om minimumshandel, og som faktisk er billigere enn Coop. Selv om Joker også er dyrt.

Jeg handler innimellom på Coop da det er nærme, men er dyrt som fy. Jeg reiser til Kiwi som er ca 1 mil unna andre veien for å "storhandle".

Jeg forstår ikke helt hva Coop ønsker å oppnå ved å åpne for netthandel bortsett fra å flå kunder.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk lar seg lure. 

Anonymkode: ae500...050

Skrevet

Ja, de er dyre. Derfor velger jeg Meny.no, de er som regel billigst. De er gjerne billigere enn Kolonial også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kolonial. 

Anonymkode: 34492...76b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coop sin løsning er fantastisk. Eneste som er landsdekkende, da de leverer med Posten. For meg som bor pokker i vold, er det fantastisk å få varer med posten i disse tider. Da kan jeg unngå å få dette jævla viruset og leve slik jeg ønsker.

At en må handle for 800 kr er en bagatell. Blir uansett mer når en handler hver 14 dag eller så:-)

Anonymkode: 383c3...1e6

• Liker 7
Skrevet

De regner vel med at folk ikke sammenlikner priser, da.

AnonymBruker
Skrevet

coop hadde masse varer ihverfall ( netbutikken) :) 

Anonymkode: ac6a9...879

AnonymBruker
Skrevet

Du synes at 89 kroner frakt er helt greit, mens 99 kroner, det er å flå kundene sine. Okei 🙄

Og joker er billigere enn Coop?? Da er det vel en av de der snåle Coop Markedbutikkene da? For joker er svindyrt I forhold til vanlig coop obs eller extra. 

Synes Coop sin løsning virker kjempebra, og flott at de leverer med Posten slik at det blir en enkel, nasjonal løsning fremfor slike lokale. 

Anonymkode: caf99...7b0

• Liker 7
Skrevet

Noen som kan linke til Coops nettbutikk? Jeg finner ingenting 🙈

AnonymBruker
Skrevet

de hadde ihvertfall masse snacks og snop du ikke finner i butikken:D

Anonymkode: ac6a9...879

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer opptatt av gode råvarer enn pris. Og 99kr for levering er da ikke allverden. 

Anonymkode: f886d...832

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, SPOCA skrev:

Selvfølgelig leverer de ikke til mitt omrÅde som vanlig. 

Anonymkode: 83fcf...ccb

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kommer til å gjøre det. Omtrent hele landet skal dekkes. Den åpner mandag:-)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Coop sin løsning er fantastisk. Eneste som er landsdekkende, da de leverer med Posten. For meg som bor pokker i vold, er det fantastisk å få varer med posten i disse tider. Da kan jeg unngå å få dette jævla viruset og leve slik jeg ønsker.

At en må handle for 800 kr er en bagatell. Blir uansett mer når en handler hver 14 dag eller så:-)

Men hvorfor leverer dem med Posten?! Kan man risikere å få lunkne matvarer når dem benytter Posten som skal frakte varene? Dem har vel annen post å levere før dem kommer på døra med matvarene?

Anonymkode: c3b09...e39

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor leverer dem med Posten?! Kan man risikere å få lunkne matvarer når dem benytter Posten som skal frakte varene? Dem har vel annen post å levere før dem kommer på døra med matvarene?

Har fått flere ganger nå. Er på topp hver gang. Kommer i en isoporeske med masse frosne kjøleelementer nedi. Pizza og andre frossenvarer er pinn fryst.

Tror de kjører dette utenom de vanlige postrutene.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2020 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du ut det? 

Anonymkode: 59472...1dd

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du ut det? 

Anonymkode: 59472...1dd

Skriv postnummeret ditt på nettsiden.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått flere ganger nå. Er på topp hver gang. Kommer i en isoporeske med masse frosne kjøleelementer nedi. Pizza og andre frossenvarer er pinn fryst.

Tror de kjører dette utenom de vanlige postrutene.

Ah, okei. Er det noen ting man ikke burde bestille sammen med slike varer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...