Gå til innhold

Ved vinduet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Lurer litt på om dette er litt for mye av det gode. Min kone har i den siste tiden ville ha sex ved soveroms vinduet og det skal være åpent. Når vi legger oss og høre det er noen ute, blir ho skikkelig tent. En nabo er mye ute på kvelden for å røyke når ho høre han tar ho skikkelig i. Er det noen andre som har det slik. Naboene bor ca 8 meter fra hverandre. Det plager ikke meg, men du som nabo kanskje. 

Anonymkode: 4538f...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å tenne på å bli sett, avslørt, eller bare at man vet at noen hører det. Personlig så syns jeg det er flott og opphissende at man hører noen ha sex. Likevell skal man være litt forsiktig med å innvolverer naboene i ens egen seksualitet. For meg hadde det bare vært flott å oppleve men det er det ikke sikkert at naboene dine har samme holdning. Det er synd om det skal  bli snakk i nabolaget om dere.

Kan dere finne på en annen måte å vise dere frem på? Kanskje ta på dere masker/gjøre dere ugjennkjennelig og ha sex på cam? 

Anonymkode: 3836e...247

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å tenne på å bli sett, avslørt, eller bare at man vet at noen hører det. Personlig så syns jeg det er flott og opphissende at man hører noen ha sex. Likevell skal man være litt forsiktig med å innvolverer naboene i ens egen seksualitet. For meg hadde det bare vært flott å oppleve men det er det ikke sikkert at naboene dine har samme holdning. Det er synd om det skal  bli snakk i nabolaget om dere.

Kan dere finne på en annen måte å vise dere frem på? Kanskje ta på dere masker/gjøre dere ugjennkjennelig og ha sex på cam? 

Anonymkode: 3836e...247

Takk for svar, vi veit hvem naboene er. Og tror ikke de har noe i mot å høre noen som har sex. Når vi holder på så blir gardiner trukket litt opp,slik at det blir litt innsyn og vi kan bli sett hvis du legger godviljen til. Vi bryr oss ikke om hva naboene snakker om. Men det er kanskje litt på kanten det vi holder på med. 40+.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en nabo engang som hadde HØYLYTT sex, det var helt sinnsykt å høre på. Husker en gang foreldrene mine var på besøk, og jeg bad nærmest til Gud om at de skulle få slippe å oppleve naboens hyl og skrik. Det kommer selvsagt an på hvor høylytte man er, men det var ‘fuck med meg, ååååååhhh åååååhhhh’ og lignende. Hørte alt hva de ropte og skrek.

Så nei, jeg hadde ikke satt pris på å høre dere ha sex. 

Anonymkode: 704de...350

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, vi veit hvem naboene er. Og tror ikke de har noe i mot å høre noen som har sex. Når vi holder på så blir gardiner trukket litt opp,slik at det blir litt innsyn og vi kan bli sett hvis du legger godviljen til. Vi bryr oss ikke om hva naboene snakker om. Men det er kanskje litt på kanten det vi holder på med. 40+.

40+? Som om det skulle være noe negativt :) Kjør på.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en nabo engang som hadde HØYLYTT sex, det var helt sinnsykt å høre på. Husker en gang foreldrene mine var på besøk, og jeg bad nærmest til Gud om at de skulle få slippe å oppleve naboens hyl og skrik. Det kommer selvsagt an på hvor høylytte man er, men det var ‘fuck med meg, ååååååhhh åååååhhhh’ og lignende. Hørte alt hva de ropte og skrek.

Så nei, jeg hadde ikke satt pris på å høre dere ha sex. 

Anonymkode: 704de...350

Hos oss er det ikke noe hyl og skrik, men stønning og lyder som kommer fra sex. Er det og for mye. Eller skal vi låse oss inn i kjelleren i et lydtett rom. Tror og det er mange som drømmer om å bli hørt eller sett når de har sex. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Vi må bare godta at det ikke er alle som ønsker å se/høre oss ha sex, selv om vi selv tenner på det. Det riktige å gjøre er å vise hensyn og ikke påtvinge en egen seksualitet på andre. Respekt ovenfor andre mennesker er vel løsningen her.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...