Gjest frustrert mamma Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 har to barn på snart 8 og 10 (henh.vis jente og gutt) som er i tottene på hverandre hele dagen. De erter, krangler om bagateller og slår hverandre uten å blunke. ved matbordet er det aldri fred. da geiper de til hverandre, sparker med beina under bordet og gjør mest mulig for å irritere den andre. :-x hva gjør jeg??? føler jeg har prøvd alt. Jeg prøver å prate om ting de er intr i, jeg overser dem, jeg blir rasende, de blir sendt på rommet osv. ingenting fungerer mer enn en kort stund. i dag sa jeg at neste gang de oppfører seg slik ved bordet, så må de gå derfra uten å ha spist...hva tror dere om det? føler selv at jeg er flink til å være konsekvent, ha klare regler og rutiner. De er jo snille og gode og da..og jeg er jo uendelig glad i dem, men de siste ukene nå har vært travle. de er fantastiske hver for seg, men det er snakk om sekunder før de er i tottene på hverandre når de kommer sammen. gode tips og råd mottas med stor takknemlighet!!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Ta tiden til hjelp. Mager trøst, men det eneste som virkelig hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå