Gå til innhold

My 600lb life. Lymfeødem, hvorfor legger det seg som en kul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger med på serien my 600 lb life der ekstremt overvektige (300kg) forsøkte å endre livet å få slankeoperasjon . Det jeg har lagt merke til at svært mange har svært enorme kuler voksende på leggene/låter som kalles lymfeødem.  Jeg vet at lymfe er veske . Men hvorfor legger som en kul/ball på den og blir helt sinnsykt stort  ? Er det bare væske der? Eller Også fett ? Og hvorfor er det ikke bare å skjære av når det ikke er i veien  for noen organer eller lignende  som kan gjøre der farlig ?

detter er lymfeødem

2074354251_Screenshot_20200430-105112_SamsungInternet.thumb.jpg.50af32ba7e6aad6fcbf95594595664e7.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Cyndaquil skrev:

Jeg følger med på serien my 600 lb life der ekstremt overvektige (300kg) forsøkte å endre livet å få slankeoperasjon . Det jeg har lagt merke til at svært mange har svært enorme kuler voksende på leggene/låter som kalles lymfeødem.  Jeg vet at lymfe er veske . Men hvorfor legger som en kul/ball på den og blir helt sinnsykt stort  ? Er det bare væske der? Eller Også fett ? Og hvorfor er det ikke bare å skjære av når det ikke er i veien  for noen organer eller lignende  som kan gjøre der farlig ?

detter er lymfeødem

2074354251_Screenshot_20200430-105112_SamsungInternet.thumb.jpg.50af32ba7e6aad6fcbf95594595664e7.jpg

for ved vektnedgang vil den reduseres noe samt at personen vil ha større sjanse for å overleve operasjonen.

Anonymkode: 245be...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...