Cyndaquil Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Jeg følger med på serien my 600 lb life der ekstremt overvektige (300kg) forsøkte å endre livet å få slankeoperasjon . Det jeg har lagt merke til at svært mange har svært enorme kuler voksende på leggene/låter som kalles lymfeødem. Jeg vet at lymfe er veske . Men hvorfor legger som en kul/ball på den og blir helt sinnsykt stort ? Er det bare væske der? Eller Også fett ? Og hvorfor er det ikke bare å skjære av når det ikke er i veien for noen organer eller lignende som kan gjøre der farlig ? detter er lymfeødem
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 21 timer siden, Cyndaquil skrev: Jeg følger med på serien my 600 lb life der ekstremt overvektige (300kg) forsøkte å endre livet å få slankeoperasjon . Det jeg har lagt merke til at svært mange har svært enorme kuler voksende på leggene/låter som kalles lymfeødem. Jeg vet at lymfe er veske . Men hvorfor legger som en kul/ball på den og blir helt sinnsykt stort ? Er det bare væske der? Eller Også fett ? Og hvorfor er det ikke bare å skjære av når det ikke er i veien for noen organer eller lignende som kan gjøre der farlig ? detter er lymfeødem for ved vektnedgang vil den reduseres noe samt at personen vil ha større sjanse for å overleve operasjonen. Anonymkode: 245be...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå