Gå til innhold

Firstprice og andre billigmerker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper kun fp. batterier. 

Anonymkode: c7f91...dfa

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Appelsinbrus fra Frist Price. Faktisk verdens beste brus!

Anonymkode: 6ff85...7b9

Firstprice Cola light er også kjempe god😋

Anonymkode: 33c64...06e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tror bare gulrøttene til FP er litt skeive og "rarere" fasong på enn merkene. Enig at de er like gode, om ikke bedre.

Anonymkode: 1eb27...9b0

Ja de er ikke alltid like "perfekte", men det bryr da hverken jeg eller hestene oss om 😄 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Firstprice Cola light er også kjempe god😋

Anonymkode: 33c64...06e

Campagnesmak og :sukk:-Genialt til Vodka...

a.

• Liker 1
Skrevet
På 1.5.2020 den 8.19, AnonymBruker skrev:

Kjøper det meste FP og andre billigmerker.

Vår erfaring: som jeg ikke har sett i tråden.

Nøttepålegg fra FP, veldig lik Nutella og elsket av far i huset.

Hvitløsksdressing fra Salatmesteren? Rema 1000. Helt topp.

Toalettpapir fra FP... Man må gå over med klut etterpå. Helt elendig kvalitet.

Anonymkode: 852c6...a0a

Jeg pleier å bruke Xtra toa. papir, bra nok for meg.

Kjøpte FirstPrice nå, og måtte sammenligne -side ved side :-)

FP er hvitere, og ser ut som det er mer på rullen VS. Xtra... 

Kjenner på de, tørt, FP klart tynnere, -muligens mykere...

Drar begge kjapt under vannkran: FP løser nærmest opp av seg selv, ved minste berøring...

Xtra klart bedre IMO. -Xtra er ikke like bra som superdyre greier, -men jeg kjøper dasspapir for å hive det i dass...

Bakdelen med denne "testen", -sitter med en pakke skikkelig dårlig dasspapir fra FirstPrice :-) Overlever vel det og...

a.

• Liker 3
Skrevet
På 1.5.2020 den 9.47, IkkeAnonymBruker skrev:

Hvordan får First Price o.l. produktene så billige?

Det er jo gjerne større produsenter som produserer for Norgesgruppen/Rema osv, og da er det gjerne slik at de har mulighet til å bruke de produktene som "er til overs". F.eks mener jeg å ha lest at First Price-kyllingfilét egentlig er Prior, og der bruker de da kyllingfilétbiter som ikke er like fine som de Prior har i sine poser. Altså, litt mer "ukruante" varer. For oss som ikke bryr seg om slike ting er det helt greit. 

Så går det jo på smak osv også. Jeg mener en av de store aktørene sa noe om at de brukte ikke nødvendigvis like lang tid på å smake seg fram til de gode smakene som f.eks disse dyrere merkene. Dessuten bruker billigmerkene lite eller ingenting på reklame, design osv. 

Rent personlig kan jeg godt bruke First Price-produkter, men enkelte bruker jeg ikke der smaken teller mye. Eksempel er f.eks ketsjupen til First Price, her foretrekker jeg Idun, jeg foretrekker Norvegia over FPs osv. Men jeg kan godt kjøpe kyllingfilétene eller tørkerullene. 

• Liker 5
Skrevet

First price: dansk salami, fiskepinner, laks, håndsåpe, salte chips, salte pinner, 1kg posene med epler, (eplene er ofte litt mindre enn andre, men like gode), gulrot, eplejuice, (er ikke fullt så glad i appelsinjuicen men bruker den og), kjøttdeig, kokt skinke, entrecote, og de andre biffene. Kaviar, Earl Grey teen. Beste Earl Grey synes jeg.

Eneste jeg ikke har sansen for er grillpølsene deres. Men det er sikkert kun min smak,og ikke at det er noe ekstra med dem. For jeg solgte pølse på min datters håndballkamp. Det var first price som var handlet inn, og pølsesalget gikk så bra at vi gikk tom. Måtte sende en på butikken for mer. Han kom tilbake med Gilde. Da begynte folk å klage på slappe smakløse pølser.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns First Price hvitløksbaguetter er de beste!!! 🤩

• Liker 4
Skrevet
På 1.5.2020 den 9.50, Leo skrev:

Etter at de kom med den nye pakningen som tar mindre plass i kjøleskapet/fryseren (Og gjør at innholdet tiner veldig raskt!) i tillegg til at prisen nå, i hvert fall hos Kiwi, er ca. 42 kroner har jeg begynt å kjøpe First Price karbonadedeig. Ikke merker jeg noen forskjell på kvaliteten heller og kjøttet er norsk. 

Ja, genial innpakning!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2020 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre stykker faktisk. Og i likhet med Synnøve Finden sin hvitost, så enten henger ostehøvelen, eller det faller av store biter i skjæreprosessen. Men mest av alt handler det om smak. Og det var jo det ts etterspurte. Jeg liker Norvegia, ikke de andre hvitostene.

Anonymkode: 27632...fcb

Rema sin hvitost er produsert av synnøve 😄

Anonymkode: bc65c...1c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det meste de har er godt, bortsett fra lapskausen samt grill- og wienerpølsene deres, de er uspiselige. 

Skrevet (endret)

Hvitløksbaguettene deres er mye bedre enn de fra for eksempel Hatting, som koster nesten dobbelt. 

Endret av Inkognitogata
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra Coop Kaffe både pulver og traktekaffe,tacoprodukter,smør (9,90) for en stor pakke smaker veldig godt! Hvitløksbaguetter,tørkerull,bomullspads,godteri,potetgull,pasta. 

Anonymkode: 5dc89...3b5

Skrevet

FP salt potetgull er også like godt/bedre enn de andre merkene. Og det koster en tredel av prisen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

First price karbonadedeig,hvitløksbaguetter,gulrøtter,epler og cherrytomater. 
Tacolefsene er også fine. 
Sjokoladekjeks (Cookies) fra xtra.

Anonymkode: 04a68...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 0.00, dida skrev:

Jeg syns First Price hvitløksbaguetter er de beste!!! 🤩

Og jeg liker X-tra sine best :)   Å bruke tre ganger så på å velge Hatting er det samme som å kaste pengene...

Anonymkode: c21cf...48d

• Liker 1
Skrevet
På 1.5.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Appelsinbrus fra Frist Price. Faktisk verdens beste brus!

Anonymkode: 6ff85...7b9

Jeg er totalt avhengig av denne! Krise når det er tomt i butikken!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Potetgull, kyllingkjøttdeig, sminkeservietter, dopapir, ost, kokt skinke, tacolefser og lettbrus (champagne og appelsin) er ting jeg nesten alltid kjøper fra FP og liker godt. 

Endret av Adhara
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2020 den 8.14, multe skrev:

Både salamien til x-tra og spekeskinken fra samme merke er veldig gode!
Spekeskinken er mye bedre enn den fra f.eks Stranda, og til halve prisen.

Finnes det fp spekeskinke? 🤔 

Anonymkode: 6116d...a8d

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Hva er godt/duganes?

Det var tomt for sopps makaroni, som jeg alltid har kjøpt, og det eneste som var igjen var firstprice, så jeg kjøpte denne. Den var jo like god som sopps sin, så heretter kommer jeg til å kjøpe firstprice sin.

Andre produkter dere kan anbefale?

Anonymkode: fe99c...11b

Kjøper alltid de billige hvitløksbagettene.

Pasta er pasta, billig funker like godt, eneste grun til at jeg kjøper «merke» pasta er at jeg er forelska i Lev Godt Pasta med Bønner 😄

Når jeg lager fløtekake så kjøper jeg alltid de billige bøttene med syltetøy. Trenger ikke Nora eller Lerum når det skal i en kake 😄

Anonymkode: 1cde2...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...