AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 Har også oppdaget billigmerkene og nøler ikke med å kjøpe dem. Frukt/grønt smaker like godt, men er ofte mindre på størrelse. Egg helt ok. Tørrvarer som pasta og ris også. Når det kommer til ost, liker jeg helst Jarlsberg og Norvegia fremfor FP. Anonymkode: 99e84...f53 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 Masse bra fra FP/Xtra...Digger osten, mild og god..potetgullet,"bacon"snacks, tampongene, revet "ost", grønnsakene... 😄 Anonymkode: 8df19...889
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Vi kjøper bacon, spekeskinke, kokt skinke og salami fra fp. ( i tillegg til de andre matvarene som er nevnt før i tråden) Anonymkode: 15178...24c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #25 Skrevet 1. mai 2020 Det meste egentlig: fiskepinner, røkt laks, fårepølse, salami, diverse frukt og grønt (bananer, epler, paprika, gulrøtter), pasta, ris osv osv. Vaskemidlene er fullt ut brukbare de og. Det samme går for Rema 1000 sine egne merker. Det eneste jeg faktisk ikke liker, er hvitostene til First Price og Rema. De er som gummi og helt umulig å bruke en ostehøvel på. Dessuten er det tilbud på Norvegia mer eller mindre hele tiden, så kjøper jeg det. Anonymkode: 27632...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #26 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det meste egentlig: fiskepinner, røkt laks, fårepølse, salami, diverse frukt og grønt (bananer, epler, paprika, gulrøtter), pasta, ris osv osv. Vaskemidlene er fullt ut brukbare de og. Det samme går for Rema 1000 sine egne merker. Det eneste jeg faktisk ikke liker, er hvitostene til First Price og Rema. De er som gummi og helt umulig å bruke en ostehøvel på. Dessuten er det tilbud på Norvegia mer eller mindre hele tiden, så kjøper jeg det. Anonymkode: 27632...fcb Har du ikke skarp ostehøvel av stål? Anonymkode: 8df19...889
cleangal Skrevet 1. mai 2020 #27 Skrevet 1. mai 2020 Tror det er lettest å nevne der jeg ikke kjøper av First Price-varer: Lomper. Synes de smaker «rart» (surt?). Pølser. Ketchup. Jeg er veldig kresen på ketchup, kun Heinz her. Revet «ost». Steikemargarin. Håndsåpe. Får sår på hendene av den. 5
Munchlax Skrevet 1. mai 2020 #28 Skrevet 1. mai 2020 Både salamien til x-tra og spekeskinken fra samme merke er veldig gode! Spekeskinken er mye bedre enn den fra f.eks Stranda, og til halve prisen.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #29 Skrevet 1. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke skarp ostehøvel av stål? Anonymkode: 8df19...889 Jeg har tre stykker faktisk. Og i likhet med Synnøve Finden sin hvitost, så enten henger ostehøvelen, eller det faller av store biter i skjæreprosessen. Men mest av alt handler det om smak. Og det var jo det ts etterspurte. Jeg liker Norvegia, ikke de andre hvitostene. Anonymkode: 27632...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #30 Skrevet 1. mai 2020 Kjøper det meste FP og andre billigmerker. Vår erfaring: som jeg ikke har sett i tråden. Nøttepålegg fra FP, veldig lik Nutella og elsket av far i huset. Hvitløsksdressing fra Salatmesteren? Rema 1000. Helt topp. Toalettpapir fra FP... Man må gå over med klut etterpå. Helt elendig kvalitet. Anonymkode: 852c6...a0a
Brunhilde Skrevet 1. mai 2020 #31 Skrevet 1. mai 2020 Jeg kjøper en del First Price og/eller Rema1000 produkter. Tomater, epler, kyllingkjøttdeig er fast av matvarer, gjerne druer også. Ellers kjøper jeg salmiakk og klor fra billigmerkene, samt grønnsåpe.
Sirah Skrevet 1. mai 2020 #32 Skrevet 1. mai 2020 Jeg kjøper gjerne billigprodukter Hviltløksbaguettene til både First Price og Coop er gode. Det samme med de frosne rundstykkene. "Bare Rusbrus" (Rema 1000) er også veldig god. Styrer unna en del av tørrvarer som sauser og tomatsuppe, syntes ikke disse er gode. Kjøttdeigen til FP liker jeg heller ikke. Kjøper stort sett det meste av grønt fra billigmerkene Jeg hørte en plass at FP gullrødtene ble laget på en gård i nærheten så om det stemmer er de jo til og med kortreist 😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #33 Skrevet 1. mai 2020 Hvitløksbrødene er mye bedre enn de fra Hatting. Tacoproduktene. Fiskegratengen og fiskepinnene. Paprika, rødløk, bananer, cherrytomater, avokado, gulrøtter, frosne bær. Kjøttdeig og kyllingkjøttdeig, kyllingfilet. Egg. Flytende oppvaskmiddel, oppvaskpulver, salmiakk og kjøkkenkluter. Q-tips, bomullspads. Sprøstekt løk. Dette var det jeg kom på som vi jevnlig kjøper fra FP. Anonymkode: 8aabf...80d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #34 Skrevet 1. mai 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tamponer og bind er også helt greit fra billigmerkene. Mener jeg leste en test av tamponger det billigmerkene kom veldig godt ut av det. Anonymkode: 00c86...7cf Jeg har testet, de funker! Jeg liker også godt firsr price is på pinne, vanilje med sjokoladetrekk, smaker godt og koster sånn 30kr for 16stk. Anonymkode: cc4cf...753 2
IkkeAnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #35 Skrevet 1. mai 2020 Hvordan får First Price o.l. produktene så billige?
Leo Skrevet 1. mai 2020 #36 Skrevet 1. mai 2020 Etter at de kom med den nye pakningen som tar mindre plass i kjøleskapet/fryseren (Og gjør at innholdet tiner veldig raskt!) i tillegg til at prisen nå, i hvert fall hos Kiwi, er ca. 42 kroner har jeg begynt å kjøpe First Price karbonadedeig. Ikke merker jeg noen forskjell på kvaliteten heller og kjøttet er norsk. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #37 Skrevet 1. mai 2020 Appelsinbrus fra Frist Price. Faktisk verdens beste brus! Anonymkode: 6ff85...7b9 6
morgenkåpedyret Skrevet 1. mai 2020 #38 Skrevet 1. mai 2020 Bruker mye såkalte billigprodukter, og merker nada forskjell. Egg, frukt og grønt og sånt er jo naturprodukter uansett. Ellers synes eg tacoproduktene til first price er best, særlig lefser og saus. Sverger også til balsamen til first price og jeg har laaaaangt hår, funker bra.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #39 Skrevet 1. mai 2020 4 timer siden, Sirah skrev: Jeg kjøper gjerne billigprodukter Hviltløksbaguettene til både First Price og Coop er gode. Det samme med de frosne rundstykkene. "Bare Rusbrus" (Rema 1000) er også veldig god. Styrer unna en del av tørrvarer som sauser og tomatsuppe, syntes ikke disse er gode. Kjøttdeigen til FP liker jeg heller ikke. Kjøper stort sett det meste av grønt fra billigmerkene Jeg hørte en plass at FP gullrødtene ble laget på en gård i nærheten så om det stemmer er de jo til og med kortreist 😂 Ja jeg tror bare gulrøttene til FP er litt skeive og "rarere" fasong på enn merkene. Enig at de er like gode, om ikke bedre. Anonymkode: 1eb27...9b0
Puff Skrevet 1. mai 2020 #40 Skrevet 1. mai 2020 (endret) Kjøper gjerne tacolefser, hvitløksbaguetter, makaroni, tørkerull, klor og kjøttdeig fra Firstprice. Edit: kom at vi kjøper jo gulrøtter, dopapir, håndsåpe, kyllingfileter, appelsin- og champanjebrus derfra også. Sikkert enda mer jeg ikke husker i forbi farten også. Kjøper derimot ikke fiskepudding derfra, da det er noe av det hesligste jeg noen gang har spist. Endret 4. mai 2020 av Puff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå