Gå til innhold

Firstprice og andre billigmerker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er godt/duganes?

Det var tomt for sopps makaroni, som jeg alltid har kjøpt, og det eneste som var igjen var firstprice, så jeg kjøpte denne. Den var jo like god som sopps sin, så heretter kommer jeg til å kjøpe firstprice sin.

Andre produkter dere kan anbefale?

Anonymkode: fe99c...11b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvitløksbaguetter fra firs price er digg. Tacolefsene synes jeg også funker fjell.

Anonymkode: 00c86...7cf

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns first price/xtra/prima gulost er veldig god. 

Anonymkode: bc65c...1c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tamponer og bind er også helt greit fra billigmerkene. Mener jeg leste en test av tamponger det billigmerkene kom veldig godt ut av det.

Anonymkode: 00c86...7cf

• Liker 9
Skrevet (endret)

Xtra Kaffe og Kaviar er helt innafor, IMO.

Edit: Saft og.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sprøløk og noe frukt og grønt, og ting som ikke er spiselig, og sikkert mye annet jeg ikke kommer på. 

Anonymkode: f0121...b15

• Liker 5
Skrevet

Frossen sei og torsk synes jeg er god. 

Ellers kjøper jeg blant annet pølsebrød, lomper, kaviar, tacotilbehør, makrell i tomat, egg, potetgull og gulrøtter. Og diverse husholdningsprodukter. Det eneste produktet som ikke har falt i smak hos meg er bringebærsyltetøyet.

• Liker 3
Skrevet

Xtra fiskeboller er kjemisk renset for smak, men ting som shampoo, dusjsåpe, kjøkkenruller, tannkrem er helt greit for meg,

toalettpapiret er ikke like bra som de rådyre greiene, -men plenty bra nok... Seff kluter etc.

a.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Frossen fisk og grønnsaker, taco tilbehør og egg, samt noen husholdningsartikler. 

Men jeg liker bedre zalo, for den holder lenger. Kjøper faktisk det meste i billigere alternativer, men ost kjøper jeg vanlig😊

Anonymkode: de700...2e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vaskemidler og såpe kjøper jeg ikke fra billigmerker, de skummer ikke like mye som andre merker (også lukter de ikke like godt, hehe). Men jeg kjøper alltid frukt og grønt fra billigmerkene, det smaker det samme de bare ser litt annerledes ut. 

Anonymkode: b4aad...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange av produktene fra billigmerkene fungerer utmerket. Mitt tips er å styre unna de varene der du er ute etter en veldig bestemt smak, men kjør på der smaken ikke er sååå nøye. Du kan f.eks bli skuffet om du er vandt til Freia melkesjokolade og kjøper First Price sin, selv om jeg personlig syns det er veldig god, siden den karakteristiske Freia-smaken ikke er der. Kjøper du derimot egg fra First Price, merker du ikke forskjell i smak. Egg er egg.

Anonymkode: 87a93...a93

• Liker 6
Skrevet

Syns det meste fra first price er helg greit :) men jeg bruker ikke vaskemiddelet. Leste en artikkel en gang hvor en person som kun hadde brukt vaskepulver fra first price hadde fått en gigantisk propp av vaskepulver i røret. Det løser seg ikke opp like bra som vanlig vaskepulver. Men mulig det er forbedret nå. 

av matvarer er hvitløksbaguettene mye bedre enn de dyre syns jeg. Kyllingfilet er kyllingfilet, samme med laksefilet, kjøttdeig osv. Mye pålegg er like godt som de dyre merkene. Jeg er ikke sær på smaken da, så om det er en liten forskjell bryr det meg ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenpapir, oppvaskhansker, diverse grønnsaker (ikke kjøtt) og annet som du trenger store volum av, er kjempefint med first price og x-tra sine priser.

Men kjøper kjøtt fra det som ser greit ut, kjøper juleribba direkte fra en gård og ikke first price. Fisk og sjømat kjøper jeg alltid fersk fra disk (Meny og Coop) for vi har råd og mulighet. Men bønner og sånt kommer gjerne fra first price, eldorado og what not. 

Anonymkode: c2a54...903

• Liker 2
Skrevet

Grans "Bare øl" pils 😉 Seidel / Pokal smaker meg ikke...

a.

Skrevet (endret)

FirstPrice Tomatsuppe m makaroni ( som er helt OK ), knuser en YumYum nuddelpakke oppi, -hardkokte egg / billige "kjøttbullar" e.l. (+ en "dæshj Kayennepepper)...

( seff billigmerke ), -mat i to dager for meg. "Krydder" Kyllingsmak går i neste nuddelmat = mer smak på den...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet

Fiskepinner og grillpølser 🙂

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, Sliten&kjørt52 said:

Xtra fiskeboller er kjemisk renset for smak, men ting som shampoo, dusjsåpe, kjøkkenruller, tannkrem er helt greit for meg,

toalettpapiret er ikke like bra som de rådyre greiene, -men plenty bra nok... Seff kluter etc.

a.

Xtra toalettpapiret fra Coop er mitt favoritt toalettpapir over alle toalettpapir😊

Anonymkode: a8d12...ae1

• Liker 1
Skrevet

First price salt potetgull! Mye bedre enn de dyre merkene.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Frossen laks fra alle billigmerker, firstprice sin makrell i tomat (mye bedre og billigere enn stabburet) Firstprice hvitløksbaguetter.

Det jeg aldri kjøper er supper og sauser. Smaker ikke godt.

Anonymkode: 1eb27...9b0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, pia mater skrev:

First price salt potetgull! Mye bedre enn de dyre merkene.

Det er jo Maarud da 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...