AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Ja hvorfor? I vestlig media leser jeg at krystaller kan kurere alt. Men selv om jeg er en av de som ikke har noe imot krystaller, så mener jeg ikke at det kan kurere alt. De som mener det, har ikke dem heller misforstått hva krystaller egt er og gjør? Drømmefanger er mye mer akseptert, men krystaller kan være noe på samme måte som Drømmefanger. Det er en magi, men hvis du ikke trur på den magien, får en heller ikke nytteverdien i alle de fantastiske verktøyene som krystaller og Drømmefanger og annet "alternativt". Selv mener jeg ikke for eks. Krystaller er så alternativt da,men normalt. Det er bare vi mennesker som har skjøvet oss i så mange 10år bort fra det normale Anonymkode: f3917...fb5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Kan ikke huske å ha lest noe i seriøs media som underbygger påstandene i innlegget ditt. Anonymkode: d8a22...4cc 10
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Dette har jeg aldri lest i noe (seriøst) vestlig media. Skjønner ikke helt hva du mener. Anonymkode: 66b39...c36 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 Du forholder deg nok til en annen type «media» enn oss andre. Har for min del aldri sett noen hevde at krystaller hjelper mot noe som helst, ikke drømmefangere heller. Begge deler kan være fine til pynt, men ellers... neh Anonymkode: 9dc27...f8d 9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Dette har jeg aldri lest noen steder, tror du må komme med referanser. Anonymkode: 49199...1a1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Attehæ? Tror du lever i litt en alternativ verden du ... Anonymkode: 4d2f9...154 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 Det eneste jeg har lest om krystaller i media var da Mette-Marit fikk krystallsyken. Og brødrene Dal prøvde seg vel en gang i tiden på å kurere forkjølelse ved hjelp av spektralsteiner. Anonymkode: e81b0...e73 8
Gjest Aniita Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 Når du sier media, tenker du kanskje hvis du googler crystals og så dukker det opp en hel haug med sider? Det er ikke bare i den vestlige verden man tror på krystaller, spesielt i India gjør dem det også. Men mange som er inne i det alternative tror at krystaller kan kurere alt, ja. Og det stemmer jo ikke. Krystaller er levende ting som vibrerer og påvirker oss, men til en veldig liten grad. Er best brukt til selvutvikling etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, Aniita said: Når du sier media, tenker du kanskje hvis du googler crystals og så dukker det opp en hel haug med sider? Det er ikke bare i den vestlige verden man tror på krystaller, spesielt i India gjør dem det også. Men mange som er inne i det alternative tror at krystaller kan kurere alt, ja. Og det stemmer jo ikke. Krystaller er levende ting som vibrerer og påvirker oss, men til en veldig liten grad. Er best brukt til selvutvikling etter min mening. Krystaller er hvafornoe.......? Anonymkode: 7c435...dd2 3
Gjest Aniita Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krystaller er hvafornoe.......? Anonymkode: 7c435...dd2 Nicola Tesla believed that crystals were living entities and once wrote: “In a crystal we have clear evidence of the existence of a formative life principle, and though we cannot understand the life of a crystal, it is nonetheless a living being.” https://geology.com/minerals/quartz.shtml Uses for Quartz Crystals One of the most amazing properties of quartz is the ability of its crystals to vibrate at a precise frequencies. These frequencies are so precise that quartz crystals can be used to make extremely accurate time-keeping instruments and equipment that can transmit radio and television signals with precise and stable frequencies.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 4 timer siden, Aniita skrev: Nicola Tesla believed that crystals were living entities and once wrote: “In a crystal we have clear evidence of the existence of a formative life principle, and though we cannot understand the life of a crystal, it is nonetheless a living being.” https://geology.com/minerals/quartz.shtml Uses for Quartz Crystals One of the most amazing properties of quartz is the ability of its crystals to vibrate at a precise frequencies. These frequencies are so precise that quartz crystals can be used to make extremely accurate time-keeping instruments and equipment that can transmit radio and television signals with precise and stable frequencies. Det der er bare tull, new age og alternativsauene tilegner Tesla ting som han aldri har sagt eller oppfinnelser som han ikke står bak. Hva er det neste?, gratis trådløs energi?. Anonymkode: 21228...8f9 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 13 hours ago, Aniita said: https://geology.com/minerals/quartz.shtml Uses for Quartz Crystals One of the most amazing properties of quartz is the ability of its crystals to vibrate at a precise frequencies. These frequencies are so precise that quartz crystals can be used to make extremely accurate time-keeping instruments and equipment that can transmit radio and television signals with precise and stable frequencies. ja, dette er kjent fysikk. Krystaller vibrerer når man tilsetter strøm (eks quarzur), og de kan også lage strøm når man påvirker dem - ved feks. slag. Mange gassgriller har slik tenner. Anonymkode: 81f80...be8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #15 Skrevet 2. mai 2020 14 hours ago, Aniita said: Når du sier media, tenker du kanskje hvis du googler crystals og så dukker det opp en hel haug med sider? Det er ikke bare i den vestlige verden man tror på krystaller, spesielt i India gjør dem det også. Men mange som er inne i det alternative tror at krystaller kan kurere alt, ja. Og det stemmer jo ikke. Krystaller er levende ting som vibrerer og påvirker oss, men til en veldig liten grad. Er best brukt til selvutvikling etter min mening. nei dette er feil. de er ikke levende, men et mineral. nei det er feil. krystaller vibrerer ikke, uten at det tilsettes strøm. men da vibrerer de. Anonymkode: 81f80...be8 3
Gjest Aniita Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: nei dette er feil. de er ikke levende, men et mineral. nei det er feil. krystaller vibrerer ikke, uten at det tilsettes strøm. men da vibrerer de. Anonymkode: 81f80...be8 Men de vokser?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #17 Skrevet 2. mai 2020 7 minutter siden, Aniita skrev: Men de vokser? Nei, de vokser ikke sånn som biologisk materiale gjør. Krystaller kan "vokse" når væske kommer på dem, og denne væsken avkjøles og hardnes. Anonymkode: 52f01...811 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #18 Skrevet 2. mai 2020 On 4/30/2020 at 9:11 AM, AnonymBruker said: Ja hvorfor? I vestlig media leser jeg at krystaller kan kurere alt. Men selv om jeg er en av de som ikke har noe imot krystaller, så mener jeg ikke at det kan kurere alt. De som mener det, har ikke dem heller misforstått hva krystaller egt er og gjør? Drømmefanger er mye mer akseptert, men krystaller kan være noe på samme måte som Drømmefanger. Det er en magi, men hvis du ikke trur på den magien, får en heller ikke nytteverdien i alle de fantastiske verktøyene som krystaller og Drømmefanger og annet "alternativt". Selv mener jeg ikke for eks. Krystaller er så alternativt da,men normalt. Det er bare vi mennesker som har skjøvet oss i så mange 10år bort fra det normale Anonymkode: f3917...fb5 nei, media er ikke "opptatt av dette". hvor har du fått den tanken fra? nei, "drømmefangere" er ikke "mye mer akseptert". hvor har du fått den tanken fra? krystaller er helt normalt ja, ikke noe vi mennesker "har beveget oss bort fra". Brukes stadig vekk til mye nyttig. klokker. høyttalere, mikrofoner, griller etc Anonymkode: 81f80...be8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå