Gå til innhold

Deilig samboer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig hvor sinnsykt deilig samboeren blir når man ikke har sett hverandre på noen dager. Sprengkåt og nesten nyforelska igjen ^^ ❤️ kjærestrn min er bare verdens  beste koseklump. 

Anonymkode: 661c2...c56

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel, og hvorfor skulle dette være interessant for andre?

Anonymkode: 2d973...67a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Får samboen ta deg i toern?

Anonymkode: f330d...dab

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hvor sinnsykt deilig samboeren blir når man ikke har sett hverandre på noen dager. Sprengkåt og nesten nyforelska igjen ^^ ❤️ kjærestrn min er bare verdens  beste koseklump. 

Åååh, så bra da...og så bra at man hører at noen har det godt sammen❤️ Jeg blir faktisk glad når jeg ser at et forhold er forelsket kåt og glad, og at du TS skryter litt av samboeren... Håper du også fikk din ros som fortjent🙄

• Liker 3
Skrevet

Det beste er når man får kjenne på den nyforelsket følelsen selv om man har vært sammen lenge. Jeg liker at noen deler positive tanker og følelser om partneren sin, nyt hverandre og kjærligheten.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel, og hvorfor skulle dette være interessant for andre?

Hvorfor skal andres glede være til hinder og bidra til dårlig stemning til oss andre?

Hvorfor finnes det så råtne frukt her som det du tydeligvis er?

Kan man ikke heller hygge seg med at folk faktisk liker livet og glede seg med dem istedet for å rakke ned bare for å fremheve seg selv?

Liker du det ikke så hvorfor blar du ikke bare videre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: 24359...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

?

Anonymkode: b6e0e...002

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor skal andres glede være til hinder og bidra til dårlig stemning til oss andre?

Kan man ikke heller hygge seg med at folk faktisk liker livet og glede seg med dem istedet for å rakke ned bare for å fremheve seg selv?

Slutta. Dette synes jeg var en merkelig synspunkt fra noen som er for prostitusjon. 

Slike innlegg her er jo ikke noe å ha på diskusjonsforum. Fordi det leses nesten som et brev.

Anonymkode: eb948...537

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest usexy som finnes er analbesatte apekatter. 

Hilsen kvinne som gjerne har analsex, men ALDRI med en slik en. 

Anonymkode: ef331...d3d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Slike innlegg som HI passer vel strengt tatt best under subforumet «Dagbok».

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...