Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen vise innpå her som kan forklare uendelig? Og før først? Og etter sist? Og evig? Hva er uendelig? Hvorfor uendelig? Hva betyr uendelig? Hva er svaret på gåten? Og hva er utenfor universet? Og er universet uendelig?

Anonymkode: 8f9f4...713

Videoannonse
Annonse
Gjest Aniita
Skrevet

Jeg har opplevd uendelig, gjennom å møte Jesus. 

Mener på ingen måte å være religiøs, jeg er langt fra religiøs.

Men, jeg har møtt Jesus flere ganger, og da kjente jeg et sterkt nærvær av evigheten.

Og det fortonte seg som om at det er som å trå inn i et vakuum. Og i det vakuumet er evigheten, som er både begynnelsen, slutten og alt som er. Alt virket fryktelig kjent, som om at jeg alltid hadde vært der, det var fryktelig skremmende og jeg ville bare bli kvitt det,

Utenfor universet kan det være flere univers. Har kontakt med noen som har meditert i 40 pluss år. Dem sier at det finnes mange mange univers. Det vil si, flere dimensjoner. Ikke som dette universet. Det høres jo spennende ut syns jeg :)

Skrevet

Noe som er uendelig har ingen ende, men kan av og til ha en start. Før først og etter sist kan bety forskjellige ting avhengig av hva det handler om. Evig er bare et synonym til uendelig. Hvilken gåte? Utenfor universet er alt som ikke eksisterer i dette universet. 

Når det kommer til om universet er uendelig i volum så vet man ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Uendelig symbolet er faktisk et sjamanistisk symbol som portal.. Durek snakket om det i en av videoene i 30 days challeng han har på sosiale medier nå, ligg på yt

Skrevet

Uendelig er veldig lenge, spesielt mot slutten. 

• Liker 1
Skrevet
På 30.4.2020 den 4.58, AnonymBruker skrev:

Noen vise innpå her som kan forklare uendelig? Og før først? Og etter sist? Og evig? Hva er uendelig? Hvorfor uendelig? Hva betyr uendelig? Hva er svaret på gåten? Og hva er utenfor universet? Og er universet uendelig?

Anonymkode: 8f9f4...713

Uendelighet kan ikke forklares på språk eller symboliseres, men det er mulig å ha en ren forståelse av hva uendelighet er og betyr.

Det samma med evighet. 

Men begge begrepene referer til en virkelig og ekte ting. 

Virkeligheten er evig og uendelig. 

Du er udødelig. 

Og man kan bli direkte bevisst på dette og hvordan og hvorfor det er absolutt sant. 

A=A

Så åpenbart og direkte er det. Sannheten kan ikke benektes, bare erkjennet. Det er menneskelig eksistensiell natur. 

AnonymBruker
Skrevet

Uendelig tid er så lenge ungene må vente før vi skal gå. Uendelig mye er så mye grønnsaker de må spise til middag. Uendelig langt er så langt det er til dit vi skal, spesielt om vi går. 

Anonymkode: ec034...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...