Gjest tristesse Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Skriver et lite innlegg her selvom jeg er singel. Var i et forhold fram til igår... Hvorfor har noen så vanskelig for å binde seg?? Typen min dumpet meg igår... få timer tidligere hadde vi lagt planer sammen for de to neste helgene (planer som inkluderte mine og hans venner...). Og så gjør han det bare slutt sånn helt ut av det blå. Han hadde ikke hatt kjæreste på mange år før han traff meg, og det eneste han sier er at han er forvirra, redd for å binde seg og generelt usikker. Han har sagt at jeg gjerne må komme på besøk, ringe, maile osv.... Bør jeg det?? Har sånn sinnsykt behov for å holde rundt ham :-(
Gjest borghild Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Stakkars deg. Det er trist når sånne ting skjer og veldig fortvilende når det skjer sånn plutselig. Vil anbefale deg å ta kontakt med venner og familie. Ikke sitt alene og grubl (heter det det?) på alle spørsmålene du har. Synes heller ikke du skal kontakte gutten det gjelder. Det er opp til han å ta kontakt nå ettersom det var han som gikk. Vet det er vanskelig, men ligg lavt og prøv å fokuser på andre ting med venner og familie.
Gjest gaja ii Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 han fikk sikkert litt angst av all den planleggingen... (mannfolk ) hvis du bare er der og behandler ham som en venn uten å legge noe som helst press på ham, kan det være at han kommer krypende på sine knær og ber om å få deg tilbake. (det gjorde min kjære). :-) Hvis ikke, så har du fremdeles en god venn..
Gjest Gulltopp Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Han har sagt at jeg gjerne må komme på besøk, ringe, maile osv.... Bør jeg det?? Nei. Er det slutt, så er det slutt.
Serpico Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Han tok en "Det er ikke deg det er meg" rutine. Sånn er det noen ganger. Husk at for de aller fleste så går det over etter en stund. Lykke til.
Gjest tristesse Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Fantastisk å høre at det KAN gå likevel. Men må innrømme at jeg er litt skeptisk. Han må love vanvittig mye for at jeg skal tørre å bli sammen med ham igjen...
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Høres ut som han fikk kalde føtter. Det kommer en tid hvor alle må ha tid til seg selv og finne ut hva de vil, spesielt hvis de er usikre og forvirret. Det er sannsynligvis ikke hva du vil høre akkurat nå, men du bør kanskje være glad for at han gjorde det slutt nå og ikke fortsatte forholdet og knuste hjertet ditt om noen år. La være å ringe han og besøke han, det vil bare gjøre ting vondt verre. Gi ham litt alenetid nå og så kan du heller se hvordan det går. til deg!
Gjest gaja ii Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 Fantastisk å høre at det KAN gå likevel. Men må innrømme at jeg er litt skeptisk. Han må love vanvittig mye for at jeg skal tørre å bli sammen med ham igjen... åjada; min kjære måtte kravle ei god stund før jeg tok ham tilbake. fremdeles får han høre det innimellom jeg ville ikke satset mye energi på å bli sammen igjen. det må være opp til han å anstrenge seg for at det skal skje! hans skyld; hans ansvar!
Uni Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 Ja, jeg ville latt det være opp til ham å ta kontakt. Kanskje han ombestemmer seg, kanskje ikke. La ham savne deg, la ham sitte og tenke på de gode stundene dere har hatt, da er det etter større kjangs for at han angrer seg og kommer tilbake. Om han ikke angrer seg, så er det like greit at du ikke har tatt kontakt også
smidja Skrevet 24. juni 2005 #13 Skrevet 24. juni 2005 Uff, det er vondt og leit når sånt skjer. Men det er dessverre en gang sånn. Prøv å ikke kontakte han i det hele tatt, og gjør som noen andre her sier: Gjør ting, ikke sitt og grav deg ned. Fortell det til noen som du kan få trøst og medfølelse av. Om han kommer tilbake må du tenke på om du vil ha han tilbake. Kanskje han gjør dette igjen, kanskje ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå