Gå til innhold

Hvordan ta smakfulle og sensuelle bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har tenkt å ha en liten fotosession. Men ønsker å ta smakfulle bilder. Bilder som verken viser for mye eller for lite. Som er sensuelle. 

Har noen tips til bekledning, posisjoner, linker til bilder vi kan få inspirasjon fra?

Anonymkode: b8300...172

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det holder i massevis å ta bilde av deg selv i speilet på badet. Men husk å få frem trutmunnen og skyte frem hoften som en ekte jeg-elsker-meg-selv blogger. 

Anonymkode: 550e2...b6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha seriøst???

Anonymkode: 0628c...26b

AnonymBruker
Skrevet

Lek med farger og kontraster. Bruk også svart/hvitt. Kraftig farge på lebestift, kjærlighet på pinne, nærbilder av røde negler osv osv. Tenk over hva som tenner deg og lek litt med det. Feks tenner du på bdsm så ta på flott sengetøy, undertøy og bli bundet til sengen. Prøv dere frem. 

Ta også hverdagsbilder, med et lite erotisk tilsnitt. Sitt og les en bok og bare vis bittelitt for mye av strømpekanten eller sug forsiktig på en finger.... 

343766.jpg

Anonymkode: 6c1c5...c03

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen har tenkt å ha en liten fotosession. Men ønsker å ta smakfulle bilder. Bilder som verken viser for mye eller for lite. Som er sensuelle. 

Har noen tips til bekledning, posisjoner, linker til bilder vi kan få inspirasjon fra?

Anonymkode: b8300...172

Lek med lys. Ikke bruk blitz.Som en skrev her så bruk gjerne kontrastfylte farger. Knall røde lepper og negler er aldri feil. Ikke sort hvitt heller. Nærbilder av kjønnsorganer er aldri spesielt sexy. Da er det langt mer sensuelt å antyde. Bare å prøve seg frem. :)

Anonymkode: 968c2...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...