Gå til innhold

Noen andre som tenner på negan? Twd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

han Er jo ond, men samtidig uhyrelig morsom? Samtidig har jeg blandede følelser ovenfor at han drepte mine to favoritt karakterer Glenn og abraham, og det var jo ingenting som skulle få meg til å like negan... men ja.. så skjedde jo det 😂

Anonymkode: c0e4e...a67

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JA! Han er jo dritHOT🤤 Helt gal og litt skummel, men samtidig vanvittig kjekk og autoritær. Vet ikke om jeg ville vært en av konene hans men. Eller, hvem er det jeg lurer, klart jeg ville vært det😂🙈 

Anonymkode: 2f4d5...715

• Liker 1
Skrevet

Han kommer bestandig til og være Denny Duqette for meg🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva en negan er en gang.

Anonymkode: a06d9...81b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du tenner på karakteren Negan fra Walking dead så bør du passe deg. Han er psykopat og voldelig. Mange menn er akkurat slik som han. Sjarmerende men livsfarlige.

Anonymkode: 6cb0f...280

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva en negan er en gang.

Anonymkode: a06d9...81b

Hehehe hvis du ikke vet hvem negan er så kommer Lucille 😂

ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du tenner på karakteren Negan fra Walking dead så bør du passe deg. Han er psykopat og voldelig. Mange menn er akkurat slik som han. Sjarmerende men livsfarlige.

Anonymkode: 6cb0f...280

Ja jeg vet det, jeg har en ting for å falle for psykopater generelt 😳 noe jeg absolutt ikke vet er bra....basert på historien min. Men ja det er noe som gjør at jeg blir tiltrukket av slike «typer» 🤔 

ts.

Skrevet
9 minutter siden, miss13 skrev:

Han kommer bestandig til og være Denny Duqette for meg🥰

John Winchester!:opplyser:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For de som ikke forstår denne tråden så er Negan en karakter som myrder alle som ikke gjør som han sier over en lav sko, med et balltre omkranset med stålpigger, som han også referer til som "Lucille". Han skylder på Lucille hver gang han knuser noens skalle - gjerne foran deres kjære. "Lucille was in a bad mood today." 

Han er rett ut psykopat og narsisistisk morder og voldtektsmann. Tvinger ektepar til å splittes, stjeler konene og tvinger dem til å ligge med konstant han og mennene til å jobbe for han. Kvinnene får ikke bruke noen form for prevensjon. 

Han påstår at alle har et fritt valg, men de som ikke lystrer blir enten brutalt drept, familiene og deres kjære blir torturert og drept. Han har ingen grenser for den lidelsen han utsetter andre mennesker for.

Av en eller annen grunn er det masse damer som sikler etter disse typene menn. Derfor opprettet TS denne tråden. 

Anonymkode: 9d93a...7fa

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de som ikke forstår denne tråden så er Negan en karakter som myrder alle som ikke gjør som han sier over en lav sko, med et balltre omkranset med stålpigger, som han også referer til som "Lucille". Han skylder på Lucille hver gang han knuser noens skalle - gjerne foran deres kjære. "Lucille was in a bad mood today." 

Han er rett ut psykopat og narsisistisk morder og voldtektsmann. Tvinger ektepar til å splittes, stjeler konene og tvinger dem til å ligge med konstant han og mennene til å jobbe for han. Kvinnene får ikke bruke noen form for prevensjon. 

Han påstår at alle har et fritt valg, men de som ikke lystrer blir enten brutalt drept, familiene og deres kjære blir torturert og drept. Han har ingen grenser for den lidelsen han utsetter andre mennesker for.

Av en eller annen grunn er det masse damer som sikler etter disse typene menn. Derfor opprettet TS denne tråden. 

Det har vel kanskje noe med at han som spiller Negan er hot? Ikke sikkert at hun hadde opprettet tråden hadde en uattraktiv mann spilt rollen. Jeg synes Jeffrey Dean Morgan er hot, men liker ikke Negan :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er karakteren laget sånn at han har litt humor og sjarme selv om han er helt psycho. Liker ham litt selv jeg, det betyr ikke at jeg liker psykopater i det virke liv.

Anonymkode: f5351...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Batman123 skrev:

Det har vel kanskje noe med at han som spiller Negan er hot? Ikke sikkert at hun hadde opprettet tråden hadde en uattraktiv mann spilt rollen. Jeg synes Jeffrey Dean Morgan er hot, men liker ikke Negan :)

Eye of the beholder, jeg finner ikke Negan et milligram hot. Bare synet av han gjør meg kvalm, uggen og uvel. Det sleazy smilet hans får meg til å cringe, og for hvert ord han sier blir jeg seriøst lei. Da han åpnet munnen sin i starten ble jeg fryktelig redd han (siden han da også drepte flere personer), men etter hvert nå ser jeg bare at han er tyrannisk, narsisistisk og psykopat som har storhetskomplekser og elsker sin egen stemme. Ingenting som kommer ut av munnen hans gir mening. Kun i hans hode. Han kunne dessuten vært faren min, så neitakk! I'll pass. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eye of the beholder, jeg finner ikke Negan et milligram hot. Bare synet av han gjør meg kvalm, uggen og uvel. Det sleazy smilet hans får meg til å cringe, og for hvert ord han sier blir jeg seriøst lei. Da han åpnet munnen sin i starten ble jeg fryktelig redd han (siden han da også drepte flere personer), men etter hvert nå ser jeg bare at han er tyrannisk, narsisistisk og psykopat som har storhetskomplekser og elsker sin egen stemme. Ingenting som kommer ut av munnen hans gir mening. Kun i hans hode. Han kunne dessuten vært faren min, så neitakk! I'll pass. 

Klarer du ikke å skille skuespiller fra karakter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er karakteren laget sånn at han har litt humor og sjarme selv om han er helt psycho. Liker ham litt selv jeg, det betyr ikke at jeg liker psykopater i det virke liv.

Interessant hvordan folk oppfatter han forskjellig, jeg blir bare kvalm og dårlig for hver spøk han drar når man vet hva han har gjort og hva slags menneske det er bak ordene. Han gjorde jo narr av Glenn da han slo han med balltreet foran sin elskede, fordi øyet hans falt ut. "Wow, I beat you so hard in the head that your eye popped out! It looks gross! Hahahahah!"

Skjønner ikke at folk synes det er sjarmerende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Batman123 skrev:

Klarer du ikke å skille skuespiller fra karakter?

Er det ikke lov å ikke synes skuespilleren er hot? Han kunne vært faren min så nei.

• Liker 3
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

42d8100e29a46402a4c727792281d633.thumb.jpg.f059896e46fa6063a0a8b2a5d4733c6a.jpg

Det er sjeldent jeg sier eller skriver sånn, men dette er en flott mann. Og blitt bare bedre med årene. 

Skrevet

Er det ikke lov å ikke synes skuespilleren er hot? Han kunne vært faren min så nei.

Det virker jo ut som at du ikke synes han er hot fordi karakteren hans Negan gjør deg uvel. Han kunne vært faren min også men JDM er fortsatt hot :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Batman123 skrev:

Det virker jo ut som at du ikke synes han er hot fordi karakteren hans Negan gjør deg uvel. Han kunne vært faren min også men JDM er fortsatt hot :)

Karakteren hans kombinert gjør han desto mindre hot i mine øyne. Virker som du blir provosert over at jeg ikke synes han er hot. Må ikke synes han er hot bare fordi han kunne vært faren til oss begge?

• Liker 3
Skrevet

Karakteren hans kombinert gjør han desto mindre hot i mine øyne. Virker som du blir provosert over at jeg ikke synes han er hot. Må ikke synes han er hot bare fordi han kunne vært faren til oss begge?

Jeg synes bare at det er ganske merkelig å ikke like en skuespiller pga rollen han spiller. En hot mann er en hot mann i mine øyne :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant hvordan folk oppfatter han forskjellig, jeg blir bare kvalm og dårlig for hver spøk han drar når man vet hva han har gjort og hva slags menneske det er bak ordene. Han gjorde jo narr av Glenn da han slo han med balltreet foran sin elskede, fordi øyet hans falt ut. "Wow, I beat you so hard in the head that your eye popped out! It looks gross! Hahahahah!"

Skjønner ikke at folk synes det er sjarmerende.

Jo, kanskje jeg ikke lever meg sånn inn i karakterene som andre gjør. Jeg blir veldig sjelden kvalm og uvel av ting jeg ser i en film eller TV-serie, spesielt en sånn serie som TWD, der vi bare må forvente at det skjer syke ting. Når Negan pælmer i stykker skallene til folk synes jeg selvfølgelig ikke det er sjarmerende, men jeg kan le litt av ting han lirer ut av seg ellers.

Og bare for å få sagt det, jeg synes ikke Jeffrey Dean Morgan er kjekk for fem flate øre, så det er ikke det som er greia.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...