AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Kjæresten min tar aldri styringa i senga. Jeg må alltid dirigere og kommandere han rundt, foreslå neste stilling etc. Dette er skikkelig turnoff for meg. I tillegg tror han at det å kna puppene mine som en bolledeig og skru på brystvortene mine er deilig for meg og vil få meg igang. Når jeg forteller han forsiktig og på en mild og snill måte hvordan jeg liker ting, blir han snurt og furt og mister lysten, og trekker seg unna. Og så ender det med at vi avslutter det hele. Det er håpløst. I tillegg viser han vage signaler når han har lyst. Dette kan f.eks være å stryke meg i håret mens vi ser på TV, eller noe annet vagt som kun signaliserer vanlig nærhet og kos for meg. Når jeg da ikke responderer eller er den som tar initiativ til sex , blir han emosjonelt distansert og kald, og klager over at vi ikke har sex. Jeg blir forvirret. For jeg har jo ikke fått noen tydelig signal på at det er det han vil! Jeg føler heller ingen nærhet når vi har sex. Han bare peiser på som om det er en sportslig aktivitet, samt jeg merker han bare er i hodet, masse tanker. Det er ingen lidenskap. Itillegg er han en utrolig dårlig kysser. Jeg vet han tenner på meg, så det er ikke det heller. What to do? Anonymkode: f2652...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Vis han det du skriver her. Dette er jo ikke interessant for deg- men det er et potensiale for at det kan endre seg om dere snakker sammen. Nå kjører dere hvert deres løp ved siden av hverandre og ikke sammen. Anonymkode: 3bdfb...37e 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis han det du skriver her. Dette er jo ikke interessant for deg- men det er et potensiale for at det kan endre seg om dere snakker sammen. Nå kjører dere hvert deres løp ved siden av hverandre og ikke sammen. Anonymkode: 3bdfb...37e Ja, du har rett. Men kommunikasjonen er også et problem. Når jeg prøver å ta det opp, blir han furt og trekker seg vekk, blir kald og distansert. Som om han hater å føle seg ikke god nok, misliker sterkt når jeg nevner den minste lille ting. Dermed vegrer jeg meg for å snakke med han, det blir ubehagelig.. Enda jeg bruker en god og sympatisk tone.. Tror jeg bare må avslutte dette forholdet, rett og slett.. Anonymkode: f2652...ee9 4
Gjest glowmustgoon Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 (endret) Dere passer nok ikke seksuelt! Noe som er synd, fordi det for min del endte med breakup. Sex er faktisk viktig i et forhold, og god nok grunn til å gjøre det slutt hvis det ikke fungerer. Endret 29. april 2020 av glowmustgoon
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, glowmustgoon skrev: Dere passer nok ikke seksuelt! Noe som er synd, fordi det for min del endte med breakup. Sex er faktisk viktig i et forhold, og god nok grunn til å gjøre det slutt hvis det ikke fungerer. Ja, det er kjempeviktig.. Så jeg vurderer sterkt å gjøre det samme som deg, slå opp. Det skal sies at det er andre ting utenom det seksuelle, som også legges til grunn for at jeg antakelig tar den avgjørelsen. 🤔 Anonymkode: f2652...ee9 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Det at han reagerer på en kald og distansert måte når du prøver å gi innspill på hva du liker er ikke et godt tegn. Tenk deg når det blir større problemer i forholdet etterhvert, og han reagerer på samme måte? 😬 Han høres rett og slett veldig umoden ut og usikker på seg selv. Et lite tips. Om du skal snakke om sex eller ting du ønsker at han gjør annerledes, ikke gjør det i senga rett før sex eller under sex. Da skaper det et voldsomt press. Gjør det i en setting hvor det ikke er noe press, feks i sofaen eller under middagen. Og gjerne når begge er i godt humør og ting er bra:) Anonymkode: 4ff34...60e 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du har rett. Men kommunikasjonen er også et problem. Når jeg prøver å ta det opp, blir han furt og trekker seg vekk, blir kald og distansert. Som om han hater å føle seg ikke god nok, misliker sterkt når jeg nevner den minste lille ting. Dermed vegrer jeg meg for å snakke med han, det blir ubehagelig.. Enda jeg bruker en god og sympatisk tone.. Tror jeg bare må avslutte dette forholdet, rett og slett.. Anonymkode: f2652...ee9 Kanskje du kan skrive til ham? Da kan han ikke vise deg sin første reaksjon som naturlig blir en form for forsvar, og kanskje han forstår bedre om han kan lese alt to ganger i stedet for å avbryte eller bli forstyrret av egen nektelse i hodet? Anonymkode: 55357...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Kjæresten min tar aldri styringa i senga. Jeg må alltid dirigere og kommandere han rundt, foreslå neste stilling etc. Dette er skikkelig turnoff for meg. Anonymkode: f2652...ee9 Au au noe av dette høres ut som meg før i tiden.(jeg har fjernet det jeg ikke kjenner meg igjen i) Mitt problem var at jeg ikke ville stresse eller presse henne med sex. Jeg kunne egentlig hatt sex 24/7 men var ikke trygg nok på at hun ikke ville tro at jeg bare var ute etter sex. Det var min feil at jeg var for forsiktig. Quote I tillegg viser han vage signaler når han har lyst. Dette kan f.eks være å stryke meg i håret mens vi ser på TV, eller noe annet vagt som kun signaliserer vanlig nærhet og kos for meg. Når jeg da ikke responderer eller er den som tar initiativ til sex , blir han emosjonelt distansert og kald, og klager over at vi ikke har sex. Jeg blir forvirret. For jeg har jo ikke fått noen tydelig signal på at det er det han vil! Slik hadde jeg det også med en partner. Hvis jeg begynte å prøve meg ble jeg avvist og situasjonen var da slik at det var kun hun som tok initiativ til sex. Den konstante avvisningen gjorde at jeg ble veldig såret og da ble jeg "kald". Det høres rett og slett ut som om dere må lære dere å kommunisere, eller gjøre det slutt for dette kan jo ikke fortsette. Det kan rett og slett også være at dere ikke passer sammen seksuelt. Heldigvis for meg møtte jeg senere en som var veldig flink til å kommunisere og sex livet ble kjempe bra. Anonymkode: 825d6...338 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 Kanskje du kan spøre mer om hva han vil og ønsker, og si til han at neste gang han vil ha sex så får han si det direkte, og du kan gjøre det samme. Det fungerte veldig bra for min del. Typen min klaget på at vi aldri hadde sex, og jeg syntes at sexen var veldig kjedlig. Så jeg sa til han at han får slutte å hinte, og heller si "jeg vil ha sex" og dra meg inn på soveromet. Spurte også han hvorfor han behandlet meg så forsiktig, og da kom det frem at det var den eneste måten han fikk lov til å ha sex med exen. Så etter jeg forklarte at jeg var ikke henne, og at meg kan han dominere og være brutal, så ble alt mye bedre! Nå har vi fantastisk sex, så ofte vi begge vil 🥰 Anonymkode: ada02...9a7 3
Fioljenta Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 (endret) Kanskje han er usikker? Kommunikasjon tror jeg er kjempelurt! Men det er det flere som har tipset deg om alt. 🙂 Jeg har iblant en lei tendens til å prøve å kommandere min mann rundt, rette på ham hele tiden. Og da blir han mer og mer usikker. En løsning for oss var å gi ham mer kontroll. Vi ble rett og slett enige om at i en måned, så skulle jeg ikke rette på ham (men være positiv til alt han foreslo) og han skulle få gjøre akkurat som han ville med meg seksuelt (selvsagt fikk jeg lov å si nei og sånt, men ikke rette på eller lignende). Det ble en skikkelig øyeåpner for oss begge! Han ble mye sikrere og jeg likte det selv om han bommet på noe av det tekniske. Det tekniske har vi begge blitt flinkere på etterhvert - det viktigste var å bygge selvtillit og trygghet. Endret 30. april 2020 av Fioljenta 2
Dominas leketøy Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min tar aldri styringa i senga. Jeg må alltid dirigere og kommandere han rundt, foreslå neste stilling etc. Dette er skikkelig turnoff for meg. I tillegg tror han at det å kna puppene mine som en bolledeig og skru på brystvortene mine er deilig for meg og vil få meg igang. Når jeg forteller han forsiktig og på en mild og snill måte hvordan jeg liker ting, blir han snurt og furt og mister lysten, og trekker seg unna. Og så ender det med at vi avslutter det hele. Det er håpløst. I tillegg viser han vage signaler når han har lyst. Dette kan f.eks være å stryke meg i håret mens vi ser på TV, eller noe annet vagt som kun signaliserer vanlig nærhet og kos for meg. Når jeg da ikke responderer eller er den som tar initiativ til sex , blir han emosjonelt distansert og kald, og klager over at vi ikke har sex. Jeg blir forvirret. For jeg har jo ikke fått noen tydelig signal på at det er det han vil! Jeg føler heller ingen nærhet når vi har sex. Han bare peiser på som om det er en sportslig aktivitet, samt jeg merker han bare er i hodet, masse tanker. Det er ingen lidenskap. Itillegg er han en utrolig dårlig kysser. Jeg vet han tenner på meg, så det er ikke det heller. What to do? Anonymkode: f2652...ee9 Knusten å imponere en mann.... 1 vær naken... 2 si at du er kåt... 3 ta med øl...
norw Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vis han det du skriver her. Dette er jo ikke interessant for deg- men det er et potensiale for at det kan endre seg om dere snakker sammen. Nå kjører dere hvert deres løp ved siden av hverandre og ikke sammen. Anonymkode: 3bdfb...37e Dårlig idé å vise dette, med disse formuleringene.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 12 minutter siden, norw skrev: Dårlig idé å vise dette, med disse formuleringene. Kommer an på hva man vil tenker jeg. Vil man komme kjapt til poenget i et siste forsøk fremfor å slå opp så kan man si det så direkte. Dersom man synes det er verdt å gå litt mer rundt grøten i håp om at det blir bedre av seg selv kan man være mindre direkte. Uansett så snakker de jo ikke om dette på noen konstruktiv måte nå- og det ser jo også ut til å være et problem for begge to. Anonymkode: 3bdfb...37e
norw Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva man vil tenker jeg. Vil man komme kjapt til poenget i et siste forsøk fremfor å slå opp så kan man si det så direkte. Dersom man synes det er verdt å gå litt mer rundt grøten i håp om at det blir bedre av seg selv kan man være mindre direkte. Uansett så snakker de jo ikke om dette på noen konstruktiv måte nå- og det ser jo også ut til å være et problem for begge to. Anonymkode: 3bdfb...37e Nei, man kan være relativt direkte og samtidig tenke litt over hvordan man formulerer seg. Jeg ville ikke blitt særlig blid om en kjæreste formulerte det slik.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min tar aldri styringa i senga. Jeg må alltid dirigere og kommandere han rundt, foreslå neste stilling etc. Dette er skikkelig turnoff for meg. I tillegg tror han at det å kna puppene mine som en bolledeig og skru på brystvortene mine er deilig for meg og vil få meg igang. Når jeg forteller han forsiktig og på en mild og snill måte hvordan jeg liker ting, blir han snurt og furt og mister lysten, og trekker seg unna. Og så ender det med at vi avslutter det hele. Det er håpløst. I tillegg viser han vage signaler når han har lyst. Dette kan f.eks være å stryke meg i håret mens vi ser på TV, eller noe annet vagt som kun signaliserer vanlig nærhet og kos for meg. Når jeg da ikke responderer eller er den som tar initiativ til sex , blir han emosjonelt distansert og kald, og klager over at vi ikke har sex. Jeg blir forvirret. For jeg har jo ikke fått noen tydelig signal på at det er det han vil! Jeg føler heller ingen nærhet når vi har sex. Han bare peiser på som om det er en sportslig aktivitet, samt jeg merker han bare er i hodet, masse tanker. Det er ingen lidenskap. Itillegg er han en utrolig dårlig kysser. Jeg vet han tenner på meg, så det er ikke det heller. What to do? Anonymkode: f2652...ee9 Lær dere å snakke sammen om sex i stedet for å gå hver for dere å være misfornøyd. Finn på noe gøyt sammen. Skriv ned 7 lapper hver om ting dere har lyst å gjøre, ting som tenner dere eller dere fantaserer om. Legg lappene oppi et glass. Han har blå lapper/hun rosa lapper. Så trekker hun hans lapper og han hennes lapper i forkant av sex eller når dere har sex. Kan bli spennende å bli kjent med hverandre på en god måte. Anonymkode: dfd77...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er kjempeviktig.. Så jeg vurderer sterkt å gjøre det samme som deg, slå opp. Det skal sies at det er andre ting utenom det seksuelle, som også legges til grunn for at jeg antakelig tar den avgjørelsen. 🤔 Anonymkode: f2652...ee9 Høres håpløst ut. En ting er å ikke få helt til det seksuelle samspillet, men når det ikke engang er mulig å prate om det uten at han blir furt er det lost case. Er det også andre ting som ikke gjør dette veldig verdt å kjempe for, så tror jeg at du vet hva du må gjøre. Anonymkode: 65ddd...ad4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå