AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Er det noen som sliter med å bli gravid på tross av at dere har normal syklus, eggløsning og alt ellers er som det skal? Jeg har vært gravid to ganger - første gang tok jeg selvbestemt abort, mens andre graviditet resulterte i barn. Sliter med å bli gravid igjen.. Anonymkode: f0fad...002
Maleficenta Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som sliter med å bli gravid på tross av at dere har normal syklus, eggløsning og alt ellers er som det skal? Jeg har vært gravid to ganger - første gang tok jeg selvbestemt abort, mens andre graviditet resulterte i barn. Sliter med å bli gravid igjen.. Anonymkode: f0fad...002 Er det du som er problemet? Kan det være han?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Hvor lenge har dere prøvd da?😊 Anonymkode: baa71...a43
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 hvor gammel? Har du testet hormonene dine? Anonymkode: 688c1...8b9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Faktisk sjekket at alt er normalt? PCOS? Stoffskiftet? Sædkvalitet? Kort lutealfase? Leiden mutasjon? Høy alder? Anonymkode: a9d2e...b7d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 Vi slet med å få førstemann, selv om alle prøver var fine, syklusen var regelmessig og eggløsning ble påvist hos gynekolog. Det tok ca tre år fra vi begynte til fødsel, ingen spontanaborter, jeg ble bare ikke gravid. Nr. to kom på andre forsøk, første forsøk endte med en tidlig SA. Jeg er ikke ordentlig utredet for endometriose, og mistenker at det kan ha vært problemet her. Vi fikk to tette, og eventuell endometriose kan ha blitt bedre i første svangerskap. Anonymkode: fb8be...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 Ei venninne opplevde akkurat det samme. Først en ufrivillig graviditet og abort. Så ny partner - prøvde nesten et år på første. Neste gang gikk det ikke, men der viste testen at alt var dødt hos han, så der var jo ikke alt helt normalt. Anonymkode: 677b9...371
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 Ingen ting galt som de finner verken hos meg eller mannen men vi får set likevel ikke til selv. Måtte ha ivf Anonymkode: ba426...107
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere prøvd da?😊 Anonymkode: baa71...a43 Vi har prøvd i ca 1 år, men begynte først med eggløsningstester i januar så var vel da vi virkelig gikk inn for det. Men jeg har regelmessig syklus og vi har hatt sex rundt eggløsning hver mnd. Anonymkode: f0fad...002
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: hvor gammel? Har du testet hormonene dine? Anonymkode: 688c1...8b9 Jeg er 28 og han er 25. Jeg har testa hormoner og andre ting, og alt skal være normalt. Anonymkode: f0fad...002
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 12 timer siden, Eneri skrev: Har du samme partner som ved forrige barn? Første graviditet var med en annen partner. Men siste graviditet som endte i barn for 4 år siden er nåværende partner. Anonymkode: f0fad...002
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk sjekket at alt er normalt? PCOS? Stoffskiftet? Sædkvalitet? Kort lutealfase? Leiden mutasjon? Høy alder? Anonymkode: a9d2e...b7d Jeg har bare sjekket stoffskiftet av det du nevner. Det andre får vi vel ikke sjekka ut før det har gått 1 år? Anonymkode: f0fad...002
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 Samme her, sliter. Prøvd i 1.5 år. Sjekket oss nylig, ingenting galt med hverken meg eller typen. Jeg har regelmessig mens, får positive eggløsningstester, skjønner ikke hvorfor det ikke klaffer. Har aldri vært gravid før. Vurderer skylling av eggledere da jeg har hørt det har fungert for et par... Anonymkode: 336be...b0c
Neutral90 Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sjekket stoffskiftet av det du nevner. Det andre får vi vel ikke sjekka ut før det har gått 1 år? Anonymkode: f0fad...002 Ting tar tid mtp henvisninger i det offentlige, så det kan være en ide å ordne seg time hos fastlegen for å få ballen til å rulle snart.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her, sliter. Prøvd i 1.5 år. Sjekket oss nylig, ingenting galt med hverken meg eller typen. Jeg har regelmessig mens, får positive eggløsningstester, skjønner ikke hvorfor det ikke klaffer. Har aldri vært gravid før. Vurderer skylling av eggledere da jeg har hørt det har fungert for et par... Anonymkode: 336be...b0c Får kan du få utført skylling av eggledere? Må man ha henvisning? Anonymkode: 7eba1...994
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #17 Skrevet 30. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får kan du få utført skylling av eggledere? Må man ha henvisning? Anonymkode: 7eba1...994 Jeg går privat vet ikke helt hvordan det fungerer offentlig. Anonymkode: 336be...b0c
Maleficenta Skrevet 30. april 2020 #18 Skrevet 30. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her, sliter. Prøvd i 1.5 år. Sjekket oss nylig, ingenting galt med hverken meg eller typen. Jeg har regelmessig mens, får positive eggløsningstester, skjønner ikke hvorfor det ikke klaffer. Har aldri vært gravid før. Vurderer skylling av eggledere da jeg har hørt det har fungert for et par... Anonymkode: 336be...b0c Dette er sikkert tull, men jeg har hørt at når folk ikke får det til, at det er fordi man ikke matcher sånn rent fysisk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Får kan du få utført skylling av eggledere? Må man ha henvisning? Anonymkode: 7eba1...994 Jeg gikk direkte privat. Trengte ikke henvisning, men du betaler jo såklart mer for det. Jeg liker å være betalende kunde istedenfor pasient, og betaler med glede for fleksibilitet, fast behandler og (illusjonen :p) av et personlig forhold til klinikken. Anonymkode: c42ea...281 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk direkte privat. Trengte ikke henvisning, men du betaler jo såklart mer for det. Jeg liker å være betalende kunde istedenfor pasient, og betaler med glede for fleksibilitet, fast behandler og (illusjonen :p) av et personlig forhold til klinikken. Anonymkode: c42ea...281 Jeg betaler gjerne for privat også, for det første går alt mye kjappere 😊 Anonymkode: 336be...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå