Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ABC osv...

Endret av Trinepia
Sjikane
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er store nok til å bruke guttegarderoben, helt sykt at du tar så store gutter med i jente jentegarderoben.

Anonymkode: a56bd...006

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og foressten håper jeg du troller.

Anonymkode: a56bd...006

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Troll 😂😂😂

Anonymkode: 7a58b...695

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

,

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Genial løsning 😂👏🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En 10-årig gutt i damegarderoben er ikke greit!! Ta det opp med svømmehallen om han absolutt ikke klarer å dusje og kle seg selv (noe en 'normal' gutt skal klare, hva gjør han med skolen når de har svømming??)

Håper inderlig at du troller!! Kle han i badedrakt liksom!

Anonymkode: 08a2c...3a1

• Liker 5
Skrevet (endret)

ABC

Endret av Trinepia
Sjikane
Skrevet

spesielt ? 

• Liker 3
Skrevet (endret)

ABC

Endret av Trinepia
Sjikane
Skrevet

Har en gutt på nå fylte 7år, som pgså fortasatt er med i damegardrroben om kun jeg og han er der. Har 1 gang fått spørsmål om hbor gammel han er, og damen sa og at etter fylte 7år må han i herregarderoben. 

Jeg hadde ikke brydd meg om å dele garderobe med en gutt på 10 år, og om badedrakt funker for dere må jo det være topp!

Kan jo høre med de ansatte der for eventuelle løsninger, men vikticsge er at dere får kost drre i badet:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

ABC

Endret av Trinepia
Sjikane
AnonymBruker
Skrevet

Voksne bryr seg kanskje ikke så mye, men jentene i garderoben synes nok det er svært ubehagelig med en gutt i garderoben. Jeg hadde reagert på vegne av mine døtre på 10 og 13 år.
Dette er respektløst ovenfor både gutten og barna i garderoben. Barn over 7 år skal ikke være i garderoben til motsatt kjønn. Har man spesielle behov må man gi beskjed og få spesiell tilrettelegging. 
Tviler på at dette faktisk stemmer, høres for sprøtt ut at noen kan ha så lite respekt for eget barn og for andre barn. 

Anonymkode: 546e7...c29

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du bør snakke med svømmehallen, de har sikkert en ansatt garderobe eller lignende dere får bruke. Selv om barn ikke går i klassen hans nå, kan de ende i klassen hans senere; da vil du ikke at det skal fortelles at han gikk i badedrakt som 10-åring. Dessuten mener jeg at dere får ta hensyn til de som ikke vil at en gutt skal skifte i jente/damegarderoben. En annen ting er at man skal dusje naken for å være ren når man skal bade, når folk ikke gjør det må de bruke mer klor i vannet. Det fører igjen til at de som tåler klor dårlig ikke kan være i vannet, fordi folk ikke dusjer. 

Anonymkode: 669e8...04f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer med badedrakt? Hever øyenbrynene når jeg ser folk dusje med badetøy jeg. Godt mulig folk dusjer rett før de kom i svømmehallen og er rene, men kom ikke her og si at alle gjør det. 

Anonymkode: 64ca1...3ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, dette var absolutt til en viss grad underholdende å lese. Jeg lo, jeg.
Men hva får dere egentlig ut av å skrive trolleinnlegg? Jeg har bare aldri skjønt det. Er det et poeng du vil ha fram? Har du opplevd at mødre tar med seg store gutter inn i damegarderoben eller noe? I så fall skjønner jeg innlegget ditt. Og ja, jeg tviler igrunn ikke på at noen av vår generasjons mødre tauer sønnene sine så hardt fast i navlestrengen sin at de tar dem med i damegarderoben når de for lengst er for gamle for det...

Anonymkode: 77875...f36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bruddeier skrev:

Har en gutt på nå fylte 7år, som pgså fortasatt er med i damegardrroben om kun jeg og han er der. Har 1 gang fått spørsmål om hbor gammel han er, og damen sa og at etter fylte 7år må han i herregarderoben. 

Jeg hadde ikke brydd meg om å dele garderobe med en gutt på 10 år, og om badedrakt funker for dere må jo det være topp!

Kan jo høre med de ansatte der for eventuelle løsninger, men vikticsge er at dere får kost drre i badet:)

Nei, DU hadde sikkert ikke brydd deg. Ikke jeg heller. Men, jeg vet at min datter på 9 år ville sett på det som veldig ubehagelig.

Anonymkode: d0259...fd0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra for gutter i den alderen å se mus og pupper. 

Anonymkode: e4ae3...395

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok med guttungen i damegarderoben i svømmehallen frem til han ble 7 år. Siste gang ble han veldig rar, og nektet å ta av seg badebuksa. Jeg ble kjempe bekymret og lurte på om han hadde blitt utsatt for diverse, før fornuften i meg sa at han er jo for stor til å dusje sammen med masse nakne damer og jevngamle jenter. Han var dritflau:P Stakar.. Etter den gangen fikk han dusje i herregarderoben og det har gått veldig fint. 

Anonymkode: e3df3...1af

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Ja, det kan jo bli interessant den dagen gutten får «stå» inne i badedrakten...  :3 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...