Gå til innhold

Beholde nummeret uansett operatør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe peil på hva slags rettigheter en har i forhold til å beholde nummeret når en skifter mobil-operatør?

Vet det var om det på tv2hjelper deg, men fikk det ikke med meg. Og finner ikke noe på nettsiden.

Og er denne rettigheten til å beholde nummeret forbeholdt abbonement eller gjelder det kontantkort-kunder også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skifter fra kontantkort eller abonnement til abonnement hos en annen leverandør kan du hos de aller fleste leverandører få beholde di tt gamle nummer. Hvis du skifter til kontantkort tror jeg du i mange tilfeller må skifte nummer. Skifter du fra abonnement til kontantkort hos samme leverandør får du vel beholde nummeret ditt tror jeg...

Skrevet

Hei

jeg er akkurat i en prosses der jeg skifter nummer. Du kan beholde ditt nummer uansett, MEN da må du melde i fra til begge selskapene. Når du skal overføre et nummer fra et selskap til et annet, må du har underskrevet et papir og må ligger i 10 dager i følge post og bla bla tilsynet... Noen selskaper har oppsigelsestid, mitt f.eks hadde 14 dager....om det er abbonement eller kontantkort skal ikke spille noen rolle

Skrevet

Vet i hvertfall at med Sense Cash kan du ikke få med deg ditt gamle nummer. Sjekk forresten http://www.telepriser.no/ for å finne det billigste abonnementet for deg :D

Skrevet

uansett hvor billig sense er ville jeg ikkev valgt de. Jeg har aldri opplevd så dårlig kundebehandling hos noen andre som hos sense, styr unna folkens... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...