Gå til innhold

Hjelp meg, jenter!

Gjest *Perser*

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

hei

jeg har bleket håret nå, så tenkte jeg å farge det lysere enn den orginal fargen min! jeg har gjordt det før hos frisøren, men nå ser jeg ut som pippi!!!!!

jeg har lyst blondt hår på toppen av håret så blir det oransj så mange andre farger!!!!

nå våger jeg ikke å ta i den andre fargen hvis det blir tusen millioner forskjellige farger i hodet!!!!

uff, hva har jeg gjordt....... kan jo ikke gå til frisøren nå det er jo forsent!

hva skal jeg gjøre? skal det se slik ut etter jeg har bleket håret? blir det mange andre farger når jeg farger det med den andre fargen?

har jo ikke lyst å se ut som regnbue, jenter, hjelp meg vær så snill!

*må jo leeee litt også da*

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Perser

Hva kan jeg si. Du må nok rusle avgårde til frisøren. Det er jo en del frisøren kan gjøre selv om det ser helt håpløst ut.

Jeg har blitt reddet av frisøren etter fargetabber og vet at de fikser det meste.

~~Skravla~~1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-02-21 20:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei elle

ja jeg tror at jeg må gå der imorgen, håper bare at de ikke ler så mye av meg....

ja ja er jo ikke noe vakker syn heller da, hehe.... jeg ler jo selv når jeg ser meg selv i speile!

men håper at de kan virkelig hjelpe meg!

skulle ligsom spare penger ja! har brukt 430kr på farger og bleking og nå må jeg betale for frisøren, hmm har spart veldig mye nå ja! *S* icon_smile.gif:)

takk for svaret

ps. jeg svir forsatt i hode, skal det være sånn? vasket håret veldig godt da!

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei icon_wink.gif

Det virker som du er nødt til å gå til frisøren, ja icon_frown.gif

Frisøren "trekker" (kjemisk prosess det der)ut det de kan av fargene før de farger håret ditt helt mørkt. Det er kun en helt mørk farge som kan dekke til "ulykkene" Dette sliter jo litt på håret så kanskje du kan klippe deg kort, da får du fortere tilbake hårfargen din.

Hilsen Bria icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

takk for svar:-)

ringte til venninen min som er frisør og skal være der klokka 14.00, hun sa at jeg slapp å klippe meg kort siden jeg har så sun hår, men hun skulle fikse håret slik at jeg slapp å farge det helt svart, hun sa at hun har opplevd dette her så mange ganger nå at det er ikke noe problem lenger!

åååå jeg er letta, hadde jo de vidle drømmene inått *ler*

så nå gleder jeg meg til å se normal ut igjen! og aldri mer skal jeg farge håret hjemme!!!!!

takk for hjelpen jenter:)

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at trikset med hjemmefarging er å kjenne sine egne begrensninger... Hår som er farget noen ganger oppfører seg helt annerledes enn "jomfruhår". Skal man bleke ned hår som er farget fra før, så må man begynne nederst og gå oppover. Blekemiddelet må jo spise opp mange flere lag med farge i de nederste delene.

Dessuten er det kanskje lurt å koste på seg de ekstra hundrelappene det koster å få gjordt store fargeforandringer hos frisøren. Siden fortsetter man å farge det hjemme, når frisøren bare har fått gjort grunnarbeidet. Kan ikke si at jeg har fulgt denne planen bestandig, jeg har gjort mine hjemmeeksperimenter jeg også. Men nå sparer jeg heller litt ekstra penger for å få gjort første gangs farging i en annen farge enn vanlig hos frisør. Hvis man går til frisører først og farger det hjemme etterpå, pleier det å ende mindre flaut enn i motsatt rekkefølge. icon_wink.gif

Catzy

- som har farget håret rødt, blått og lilla hjemme, men gikk til frisør for helsvart. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei hei

var hos frisøren, og hun mente at slik blir håret når jeg hadde så mørkt hår fra før! så da var ikke noe skade som hadde skjedd!

så hun har farget håret mitt nå i en nydelig farge i følge hun! jeg synes det er uvant, men blir nok vant med det også, samboeren min likte også hårfargen icon_smile.gif så det var ihvertfall godt!

takk for hjelpen jenter:)

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi diskuterte dette på dengamle tråden.

Det kan bli dyrt å holde på selv. Det er mye du skal vite om hår og farger.

Ofte så kan de ikke noe de som selger det andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...