Gå til innhold

Hvorfor sier kvinner dette og hva betyr det: "Jeg ser på deg som en sønn/bror"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg jobber i en bransje hvor det er mye kundekontakt. Noen ganger blir det veldig personlig og jeg skjønner ikke hvorfor. Også på skolebenken var det sånn. Nå er det flere ganger jeg har hørt at eldre kvinner eller venninner sier sånn: "Jeg ser på deg som en bror/sønn". Ofte når jeg har pleid å distansere meg så har de vært redd for å "miste" meg, og det er da de sier det.

Jeg vil si at jeg på ingen måte er/har vært seksuelt tiltrukket eller snakk om noe kjærlighet i bilde. Har alltid antydet normalt vennskap med ingen følelser. 

Men jeg forstår ikke. Hvorfor meg ? Og hvorfor sønn? Jeg er 24 år liksom ...

Anonymkode: cdddf...d87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er oppriktig glad i deg, men ikke tiltrekt av deg? 

Anonymkode: f9750...619

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa det veldig mye til kompisen min, «jeg er like glad i deg som jeg i broren min». Dette sa jeg fordi jeg visste at han var forelska i meg og jeg prøvde å hinte at jeg IKKE var forelska i han på noe slags måte. 

Anonymkode: a69b3...df4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi dere da passer best inn i den kategorien på Kvinneguiden som heter "Vennskap og sosiale relasjoner".

Anonymkode: e12e2...942

AnonymBruker
Skrevet

Har sagt det selv til gutter jeg har følt jeg har vært glad i men som ikke hadde passet meg som kjæreste.. hva er så vanskelig å forstå med det?

Anonymkode: 48f31...21d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et kodeord for at de ønsker analsex med deg.

Anonymkode: b282a...d5d

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et kodeord for at de ønsker analsex med deg.

Anonymkode: b282a...d5d

He he de ønsker i hvert fall ikke å bli far til ditt barn eller aktivitet som kan føre til dette.

Kvinnene ønsker alle fordelene som nærhet kan gi, men ikke sex.

En penere måte å si det på er at de skåner mannen og hans kølle for unødvendige forhåpninger.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke seksuelt attraktiv, men du er hyggelig.

Anonymkode: 117d8...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Jeg har kjæreste... 

Dette blir jo helt feil fokus.

Men hvorfor skal det bli så personlig? Det blir på en måte "redd" for å miste meg hvis jeg trekker meg unna.

Jeg føler meg liksom bundet.

Anonymkode: cdddf...d87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du sannsynligvis er veldig god til å komme i kontakt med folk? Og at de rett og slett føler at de blir litt glad i deg? Ta det som et kompliment, for du er nok en særdeles likandes person 😊

Anonymkode: 48a7b...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...