Gå til innhold

Er 30-årsdagen og andre årsdager viktigere enn andre bursdager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forventer du en flottere gave? Og gjør du mer ut av en rund fødselsdag enn en vanlig bursdag?

Bare lurer. Virker som om folk har høyere forventninger til disse dagene. Trist for dem som er alene og har lite nettverk. 

Anonymkode: 24e35...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventer du en flottere gave? Og gjør du mer ut av en rund fødselsdag enn en vanlig bursdag?

Bare lurer. Virker som om folk har høyere forventninger til disse dagene. Trist for dem som er alene og har lite nettverk. 

Anonymkode: 24e35...f8c

Ikke om det bare er 30

Skrevet

Jeg har høyere forventning til meg selv, ikke andre. Jeg lager mer mat og kake enn "vanlige bursdager", kanskje lager litt spennende drinker eller retter og ber flere folk på middag eller fest. Forventer absolutt ingen store gaver eller noe sånnt, jeg blir fort satt ut av gaver, så synes det er litt stressende. Men synes det er veldig gøy å samles og elsker å ha en grunn til å samle mange :)

AnonymBruker
Skrevet

Rundt tall er jo alltid spesielt da. Synes at når jeg ble 30 så var jeg ikke ung og i tyve årene men voksen. Delte det var verdt å merke seg. 

Anonymkode: d2f05...3d7

Skrevet

Jeg har halvrund dag i år, så da blir det nok en liten feiring med nærmeste familie. Og da har jeg en unnskyldning for å bake også 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...