AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Siden 12.mars, har vi fått bestilt mat levert på døren. Vi er bortskjemt med gode råvarer fra nærbutikken og siden vi alltid har handlet på Meny, tenkte vi at Meny på nett også leverer like bra. Det gjør dem ikke. Så nå vil jeg gjerne høre fra dere som får levert mat på døren som dere er fornøyde med. Anonymkode: cc02a...c48
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Jeg har alltid vært fornøyd med meny kan du eventuelt velge å bestille fra en annen menybutikk? Anonymkode: 59e52...c0c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært fornøyd med meny kan du eventuelt velge å bestille fra en annen menybutikk? Anonymkode: 59e52...c0c Der vi har fysisk pleid å handle, er det dessverre lang leveringstid på, så vi har bestilt hos en annen menybutikk som er lengst unna oss. Det har vært feil med varer, og får levert råttent frukt eller varer som straks går ut. Det er så forbaska irriterende og får ingen svar når vi klager. Det er ikke mange menybutikker å velge mellom som leverer på døren. Anonymkode: cc02a...c48
Pal Fungi Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Jeg har i blant bestilt fra Spar og har aldri opplevd noe problemer 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Er kolonial bedere? Kjøper fra meny men vil bytte åså. Anonymkode: 4ede9...d51
SPOCA Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 (endret) Har handlet matvarer på nett i flere år, og vi bruker primært Meny.no, men kan også benytte Kolonial og Spar.no. Meny.no er billigst av disse, generelt sett (yes, jeg plukker én og én vare og sammenligner i hver nettbutikk). De har ofte både tilbud og kuponger, samne med Spar. I tillegg får man Trumf også. Spar er dyre, men billige på enkelte ting og har ofte tilbud. Samme gjelder Kolonial. Som regel handler jeg fra alle tre; f.eks Pepsi Max fra Kolonial, generell handling på Meny og diverse tilbudsvarer fra Spar. Handler gjerne for 4-5 uker av gangen. Meny synes jeg er desidert best. De har best kundeservice. F.eks hadde de sendt meg en feil vare, og fikk svar fra dem innen en time på en søndag. Det gjorde meg søkkimponert. Og pengene fikk jeg tilbake uten problemer. Endret 30. april 2020 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, SPOCA skrev: Har handlet matvarer på nett i flere år, og vi bruker primært Meny.no, men kan også benytte Kolonial og Spar.no. Meny.no er billigst av disse, generelt sett (yes, jeg plukker én og én vare og sammenligner i hver nettbutikk). De har ofte både tilbud og kuponger, samne ned Spar. Spar er dyre, men billige på enkelte ting og har ofte tilbud. Samme gjelder Kolonial. Som regel handler jeg fra alle tre; f.eks Pepsi Max fra Kolonial, generell handling på Meny og diverse tilbudsvarer fra Spar. Handler gjerne for 4-5 uker av gangen. Meny synes jeg er desidert best. De har best kundeservice. F.eks hadde de sendt meg en feil vare, og fikk svar fra dem innen en time på en søndag. Det gjorde meg søkkimponert. Og pengene fikk jeg tilbake uten problemer. Jeg kan ikke si at jeg har vært så heldig med meny. Det er to uker siden vi klagde på råtten frukt, og at de har fakturert oss for mye i forhold til de vi fikk levert. Melken hadde bare to dagers holdbarhet. Samme problem forrige gang, som de lovte skulle trekkes fra på neste gang. Ingenting har skjedd og nå er vi drittlei. Anonymkode: cc02a...c48
SPOCA Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke si at jeg har vært så heldig med meny. Det er to uker siden vi klagde på råtten frukt, og at de har fakturert oss for mye i forhold til de vi fikk levert. Melken hadde bare to dagers holdbarhet. Samme problem forrige gang, som de lovte skulle trekkes fra på neste gang. Ingenting har skjedd og nå er vi drittlei. Anonymkode: cc02a...c48 Det virker merkelig, men de har jo hatt ekstrem pågang i disse koronatider. Jeg ville rett og slett ringt dem. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 Jeg er kjempe fornøyd med kolonial. Handler der hver uke. Anonymkode: 6fa2f...693 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 5 timer siden, SPOCA skrev: Det virker merkelig, men de har jo hatt ekstrem pågang i disse koronatider. Jeg ville rett og slett ringt dem. Det stemmer nok at de har hatt nok å gjøre, men å levere råttent frukt og mat som straks går ut på dato er en slu måte å tjene penger på. De tjene de kronene der og da, men så får de dårlig rykte. Jeg kommer ikke til å anbefale de til bekjente og familie. Så på sikt, vil de tape penger. Det skal sies at de var det eneste menybutikk som kunne levere, fordi de andre menybutikkene hadde nok å gjøre fra før. Å ringe de er en vits, når jeg bare blir sendt til nestemann og nestemann og deretter og tilslutt er det ingen som svarer. Anonymkode: cc02a...c48
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kjempe fornøyd med kolonial. Handler der hver uke. Anonymkode: 6fa2f...693 Takk. Jeg skal teste ut både Kolonial og Coop denne uka☺️ Anonymkode: cc02a...c48
SPOCA Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer nok at de har hatt nok å gjøre, men å levere råttent frukt og mat som straks går ut på dato er en slu måte å tjene penger på. De tjene de kronene der og da, men så får de dårlig rykte. Jeg kommer ikke til å anbefale de til bekjente og familie. Så på sikt, vil de tape penger. Det skal sies at de var det eneste menybutikk som kunne levere, fordi de andre menybutikkene hadde nok å gjøre fra før. Å ringe de er en vits, når jeg bare blir sendt til nestemann og nestemann og deretter og tilslutt er det ingen som svarer. Anonymkode: cc02a...c48 Jeg er ikke uenig i det, i utgangspunktet, men nå har jeg brukt dem i snart tre år og har aldri opplevd verken råtten frukt eller mat som straks går ut på dato. Eller, sistnevnte har jeg opplevd et fåtalls ganger. Problemet er de som plukker i butikken, fordi matvarene blir plukket fra en butikk, ikke på et lager slik som Kolonial.no, og har ikke butikken inne matvarer med lang holdbarhet blir det også vanskelig å gi kundene sine dette. Og det å ringe dem er aldeles ingen vits. Har du prøvd? Jeg snakket med dem for noen dager siden, og de tok telefonen med en gang. Det nytter ikke å klage hvis du ikke engang gidder. Men jeg skjønner at du allerede har bestemt deg for at Meny er dritdårlig, så jeg har ikke tenkt til å overbevise deg. Endret 30. april 2020 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, SPOCA skrev: Jeg er ikke uenig i det, i utgangspunktet, men nå har jeg brukt dem i snart tre år og har aldri opplevd verken råtten frukt eller mat som straks går ut på dato. Eller, sistnevnte har jeg opplevd et fåtalls ganger. Problemet er de som plukker i butikken, fordi matvarene blir plukket fra en butikk, ikke på et lager slik som Kolonial.no, og har ikke butikken inne matvarer med lang holdbarhet blir det også vanskelig å gi kundene sine dette. Og det å ringe dem er aldeles ingen vits. Har du prøvd? Jeg snakket med dem for noen dager siden, og de tok telefonen med en gang. Det nytter ikke å klage hvis du ikke engang gidder. Men jeg skjønner at du allerede har bestemt deg for at Meny er dritdårlig, så jeg har ikke tenkt til å overbevise deg. Selvsagt har vi ringt, mailet og klagd. Vi har gitt den sjanser på sjanser siden 12.mars! Så det er ikke noe vi har bestemt over natta at meny er dårlig. Anonymkode: cc02a...c48
Forundret.. Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt har vi ringt, mailet og klagd. Vi har gitt den sjanser på sjanser siden 12.mars! Så det er ikke noe vi har bestemt over natta at meny er dårlig. Anonymkode: cc02a...c48 Er det Meny stadionparken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå