Gå til innhold

Er det verdt å ta vippeløft Kurs for en pris av 5000kr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne starte business med vippeløft hjem hos meg. 
det jeg lurer på er om det er verdt å betale 5000 for det? 
som nybegynner hjemme så tjener man 300kr per kunde på vippeløft. Som vil si jeg må gå gjennom 17 kunder før jeg faktis begynner å tjene mer enn jeg betalte for kurset.

Har sett på YouTube at prosedyren er super enkel. Kurs er kun en dag, det sier også ganske mye.

er dette noe å satse på?

jeg vet jeg ikke vil bli millionær av dette, men dette er boe innenfor mitt interesset. Hva tenker dere?

Anonymkode: 56ea4...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor betale 5000 for noe du kan lære gratis på YouTube?

AnonymBruker
Skrevet

Selv om kurset bare er en dag så ville jeg heller bestilt time hos deg med kurs i bakhånd. Aldri i livet at jeg hadde gått til noen som har lært det fra youtube. Veit du hvor mye skade du faktisk kan forårsake? Du kan gjøre folk blinde hvis du gjør noe feil. Så for meg er du ikke seriøs. 

Anonymkode: e425a...983

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om kurset bare er en dag så ville jeg heller bestilt time hos deg med kurs i bakhånd. Aldri i livet at jeg hadde gått til noen som har lært det fra youtube. Veit du hvor mye skade du faktisk kan forårsake? Du kan gjøre folk blinde hvis du gjør noe feil. Så for meg er du ikke seriøs. 

Er da virkelig ikke noe mer seriøst om hun lærer på youtube eller tar kurset når det varer kun en dag.

Endret av abc123detvardet
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: e425a...983

Men hva hvis jeg skaper skade på noen selv med kurs? 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man bare trengte et kurs på youtube for å kunne noe, så hadde jeg vært en master of all crafts.

Jeg tror det er en fordel å ta et kurs og se det bli gjort på ekte, og kanskje få prøve selv på en ekte person. Det er faktisk ikke superenkelt, det er teknikk her. En gang jeg skulle ta det fikk jeg en lærling fordi min faste var borte, hun bruke dobbelt så lang tid og resultatet ble halvparten så bra. Jeg skulle i utgangspunktet få halv pris på det men slapp å betale noe i det hele tatt siden det ble så ræva resultat.

I tillegg har du de som presterer å klistre sammen vipper og helle masse sviende farge i øyet. Jeg har vært innom fire forskjellige før jeg traff på den femte og fant Oslos beste, helt klasseforskjell i resultatene. 

Nå får du ikke mengdetrening av et endagers kurs, men jeg tror det er en enorm fordel å faktisk gjøre det på en person. Og å finne en ekstremt god kursholder så du lærer av de beste.

At du tror det er så sykt lett og at man kan ta brevkurs er en av årsakene til at jeg helst ikke går til folk som gjør det hjemme, og at jeg faktisk sjekker diplomene de har på veggen før jeg lar folk gjøre noen som helst form for behandling på meg.

Anonymkode: 2cfa0...b88

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Er da virkelig ikke noe mer seriøst om hun lærer på youtube eller tar kurset når det varer kun en dag.

Ja, kurset er en dag. Og man øver på kun 2 modeller i denne dagen. 

dette tenkte jeg å gjøre selv. Ta kurs gjennom YT, og øve på 2 familiemedlemmer før jeg lar fremmede komme. 

hygiene kan jeg mye om på bakgrunn av min utdanning. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, kurset er en dag. Og man øver på kun 2 modeller i denne dagen. 

dette tenkte jeg å gjøre selv. Ta kurs gjennom YT, og øve på 2 familiemedlemmer før jeg lar fremmede komme. 

hygiene kan jeg mye om på bakgrunn av min utdanning. 

Men da har du jo ingen kursledere som kan rette på deg og veilede deg imens du fucker opp øyenvippene til mora di. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Husk å skriv det i beskrivelsen din når du annonserer da, at du ikke har noen form for kurs eller utdannelse, så folk ikke tror de går til noen med kompetanse. Såpass ærlig bør man være når det kommer til noe så viktig som øynene til folk. 

Anonymkode: 43dda...6e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom man bare trengte et kurs på youtube for å kunne noe, så hadde jeg vært en master of all crafts.

Jeg tror det er en fordel å ta et kurs og se det bli gjort på ekte, og kanskje få prøve selv på en ekte person. Det er faktisk ikke superenkelt, det er teknikk her. En gang jeg skulle ta det fikk jeg en lærling fordi min faste var borte, hun bruke dobbelt så lang tid og resultatet ble halvparten så bra. Jeg skulle i utgangspunktet få halv pris på det men slapp å betale noe i det hele tatt siden det ble så ræva resultat.

Om en lærling ikke gjør en god nok jobb så er det et dårlig argument for å ta et endagskurs. En lærling vil jo kunne enn en som kun har vært på et endagskurs. 

Anonymkode: 94c15...53f

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke 5000 kr akkurat en svimlende høy sum da.. Selvfølgelig må du ta kurs! 

Anonymkode: 1a985...ce8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Husk å skriv det i beskrivelsen din når du annonserer da, at du ikke har noen form for kurs eller utdannelse, så folk ikke tror de går til noen med kompetanse. Såpass ærlig bør man være når det kommer til noe så viktig som øynene til folk. 

Det er jo ikke som om det høres mye bedre ut å skrive i annonsen: Utdanning: Endagskurs uten noen eksamen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel et kursbevis når kurset er ferdig? Det får du ikke av YouTube.. Hva skal du si når kunder spør om du har gått på kurs? 

Anonymkode: 4a04b...e70

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke som om det høres mye bedre ut å skrive i annonsen: Utdanning: Endagskurs uten noen eksamen. 

Det er mere enn Utdanning: noen videoer på youtube og testa en gang på muttern. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke 5000 kr akkurat en svimlende høy sum da.. Selvfølgelig må du ta kurs! 

Anonymkode: 1a985...ce8

Nja, syntes det er mye med tanke på at at det kun er en dag? Ville vært noe annet om dette varte kanskje to dager. Med maks 4 modeller? 
er ikke 2 modeller veldig lite å øve på før du kan få bevis? 

i tilegg må vi selv bringe med oss modellene.

AnonymBruker
Skrevet

Får du kursbevis uansett resultat? 

Anonymkode: aba4c...b81

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du kursbevis uansett resultat? 

Anonymkode: aba4c...b81

Vet ikke

AnonymBruker
Skrevet

På et vippekurs til 5000,- får du ned en utstyrspakke til 3000,- (på de anerkjente kursstedene i Oslo). Da er det ikke mye for et kurs. Jeg har nettopp gått et slikt kurs og du får mye veiledning av lærer som du vil gå glipp av ved å se det på video.

Anonymkode: 6ffb4...9c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På et vippekurs til 5000,- får du ned en utstyrspakke til 3000,- (på de anerkjente kursstedene i Oslo). Da er det ikke mye for et kurs. Jeg har nettopp gått et slikt kurs og du får mye veiledning av lærer som du vil gå glipp av ved å se det på video.

Anonymkode: 6ffb4...9c7

Oi, takk for tips! Høres rimelig ut når du sier det på den måten

Kan jeg spørre hva kurset du tok het? Jeg bor også i Oslo. Så ville vært fint med tips

og hva slags utstyr får man på 3000? 

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Kjenner flere som tenker å ta eller har tatt  et sånn kurs på en dag. Vil det da si at de kan ta inn kunder hjemme i privat leilighet og starte behandling av de. Vil ikke dette kreve et godkjent lokale med strenge regler i forhold til hygiene osv? Værtfall i disse dager?

Endret av Superbobla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...