AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg vet ikke hva jeg kan søke på for å få inspirasjon til interiøret mitt. Noen stikkord av hva jeg liker er mørke farger som gjør at rommet «omfavner meg»(i mangel på bedre ord), maskuline detaljer, velur, gjerne litt hint fra dyreriket, store møbler og stoffer (alt av kvalitet, ikke typisk enkle og billige). Er glad i typiske gamle bygårder med rosett, dype vinduskarmer og stukkatur i tak og dører. Er glad i store bokhyller, antikke dekorasjoner, men også hint av moderne ting og gjerne eksotisk. Er glad i butikker som bellas hus og milla boutique. kanskje litt maksimalisme, men ikke fullt ut. Anonymkode: c1976...15b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Søkte opp modern deco på google bilder og syns jeg fikk opp noe som kan ligne. Anonymkode: a23b5...27d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 På 29.4.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg kan søke på for å få inspirasjon til interiøret mitt. Noen stikkord av hva jeg liker er mørke farger som gjør at rommet «omfavner meg»(i mangel på bedre ord), maskuline detaljer, velur, gjerne litt hint fra dyreriket, store møbler og stoffer (alt av kvalitet, ikke typisk enkle og billige). Er glad i typiske gamle bygårder med rosett, dype vinduskarmer og stukkatur i tak og dører. Er glad i store bokhyller, antikke dekorasjoner, men også hint av moderne ting og gjerne eksotisk. Er glad i butikker som bellas hus og milla boutique. kanskje litt maksimalisme, men ikke fullt ut. Anonymkode: c1976...15b Eklektisk er det første jeg tenker på: Link til bilde: https://www.thedesignsalad.com/eclectic-decor-style/ Anonymkode: db073...0ff
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 På 29.4.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg kan søke på for å få inspirasjon til interiøret mitt. Noen stikkord av hva jeg liker er mørke farger som gjør at rommet «omfavner meg»(i mangel på bedre ord), maskuline detaljer, velur, gjerne litt hint fra dyreriket, store møbler og stoffer (alt av kvalitet, ikke typisk enkle og billige). Er glad i typiske gamle bygårder med rosett, dype vinduskarmer og stukkatur i tak og dører. Er glad i store bokhyller, antikke dekorasjoner, men også hint av moderne ting og gjerne eksotisk. Er glad i butikker som bellas hus og milla boutique. kanskje litt maksimalisme, men ikke fullt ut. Anonymkode: c1976...15b 13 timer siden, Raptuza skrev: Barokk stil? Nei, barokk er vel selve prototypen på "fullt ut" helt uten hemninger og begrensninger. Anonymkode: 02146...a85
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Det høres eklektisk ut ja, men kombinert med "British colonial interior style". Søk på PInterest. Du kan og se om du finner noe du liker med søkeord Bohemic. Anonymkode: 261ab...ced 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 Det finnes ikke et navn for alle interiørstiler, da mange liker en mellomting med hint fra ulike epoker og land. Noe er jo trendbasert, og velur er det blitt veldig mye mer av de siste årene, så det er ikke noe som "tilhører" en kategori. Det beste er nok å se gjennom hovedtypene og identifisere "grunn-idéene" du liker, og så fylle på med detaljer. https://www.homestolove.com.au/interior-design-styles-20386 Anonymkode: a8197...c4f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå