Gå til innhold

Turkis brudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Lullu ikke innlogget
Skrevet

Hei!

Har en venninne som skal gifte seg. Hun ønsker seg en enkel kjole. Hun elsker farger, og ønsker å gifte seg i en turkis kjole (el. evnt. blanding?).

Noen som har noen tips?

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med utleiekjoler på brudesalonger? De har typisk forloverkjoler etc. Kanskje dere finner noe sånt?

Gjest bankboksen
Skrevet

Mye lekkert todelt i turkis på Popin..

Gjest TT ii
Skrevet
Hva med utleiekjoler på brudesalonger? De har typisk forloverkjoler etc. Kanskje dere finner noe sånt?

Det samme tenkte jeg!

Bor dere i nærheten av Lillestrøm, så vet jeg de har noen blå/turkise kjoler der, hos Kristins...som absolutt kan brukes som brudekjole! :wink: Men med selskapskjoler er det ikke sikkert hun får en kjole med slep!

Skrevet

Når jeg skrev enkel, så mener vi faktisk ikke så enkel som å kjøpe kjole på Popin..... Skal være brudekjole, ikke helt vanlig "billig" selskapskjole.

Ingen som har noen fine bilder av noen kjoler som kanskje kan passe? Hadde vært gøy og fått printet ut noen bilder jeg kan ta med til henne i helgen.

Tusen takk!

Skrevet

Tror nok ikke utvalget er rikt hvis det skal være en vanlig brudekjole i turkis. Sys etter mål? Ser for meg at det er betydelig enklere/billigere å finne en gallakjole eller selskapskjole.

Skrevet

På www.bridesave.com kan man søke etter farge...

Skrevet

Lurer på om Maggie Sottero har en turkis kjole?? Se på hjemmesiden deres...

Gjest gjest1
Skrevet

Dei har mykje fint på www.snart-gift.no

Gjest brud i sommer
Skrevet

Jeg ville funnet en kjole som jeg liker i hvitt, og fått en sydame til å sy den til deg.

Jeg har en sydame som syr til meg (hvit brudekjole). Stoffet kom på ca 1000,- og sydamen skal ha ca 3000,-. Det blir en mye rimeligere kjole enn hvis jeg skulle kjøpt i salong - og jeg får den perfekte kjolen akkurat slik jeg ønsker meg den! :):)

Gjest bankboksen
Skrevet
Når jeg skrev enkel' date=' så mener vi faktisk ikke så enkel som å kjøpe kjole på Popin..... Skal være brudekjole, ikke helt vanlig "billig" selskapskjole.![/quote']

Jeg giftet meg i en nydelig beige kjole jeg kjøpte på Popin, jeg.. Fikk masse skryt for den..

:oops: :cry:

Gjest Gjest
Skrevet

Og den var sikkert kjempefin! Så de hadde noen nydelige på Popin nå.

Og jeg ville mye heller hatt en beige kjole fra Popin enn en brudekjole i turkis, det blir litt for øst-europeisk for min smak. Ville mye heller gått for en turkis linkjole eller noe da

Skrevet

Tusen takk for fine svar! Nå har jeg funnet er par vi liker!

(Sikkert mange fine kjoler på Popin også :wink: Ikke meningen å kritisere noen)

Gjest amanda_panda
Skrevet

ett tips är www.mipaform.se

Gjest amanda_panda
Skrevet

Gjest amanda_panda
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...