AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Del Skrevet 29. april 2020 Begge i Oslo. Anonymkode: 02a52...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Del Skrevet 29. april 2020 Bruker Sindre på Smil Tannlegesenter. Har ekstrem tannlegeskrekk og må få Midazolam før jeg går til stolen. Men han er helt fantastisk! Veldig forståelsesfull, forklarer og gir deg pusterom når du trenger det. Gjør kun det som er avtalt, forklarer, viser og er fantastisk dyktig! Prisene er heller ikke så ille Anonymkode: d3376...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Del Skrevet 29. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Bruker Sindre på Smil Tannlegesenter. Har ekstrem tannlegeskrekk og må få Midazolam før jeg går til stolen. Men han er helt fantastisk! Veldig forståelsesfull, forklarer og gir deg pusterom når du trenger det. Gjør kun det som er avtalt, forklarer, viser og er fantastisk dyktig! Prisene er heller ikke så ille Anonymkode: d3376...e23 Glemte å skrive; han er på National Anonymkode: d3376...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Del Skrevet 30. april 2020 Takk for svar😊 Anonymkode: 02a52...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catliner Skrevet 30. april 2020 #5 Del Skrevet 30. april 2020 Betalte 4000 på Oslo tannlegesenter for å fikse et par hull og misfarging. Tannlegen der lovte meg å borre i den ene tanna med hull så ba jeg henne fikse både hullet og misfarging av en annen tann. Hun droppa glatt borringen av tanna hun lovte å fikse. Aldri mer om jeg skal dra dit. Styr unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg var benyttet smil tannlegesenter i flere år og er veldig fornøyd. Jeg bor like ved, de har åpent også på kveldstid, er superdyktige med min tannlegeskrekk. Anonymkode: c4450...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. juli 2021 #7 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg bruker Oslo Tannlegesenter, og har bare gode erfaringer derfra ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas-123 Skrevet 9. august 2021 #8 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg går til Smil tannlegesenter. Har alvorlig tannlegeskrekk. Men er utrolig fornøyd med tannlegen min der. Kan anbefales andre som også har tannkegeskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Del Skrevet 9. august 2021 Oslo tannlegesenter....Where should I begin... Don’t. Seriøst. Anonymkode: 4453a...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Del Skrevet 9. august 2021 Thomas-123 skrev (3 minutter siden): Jeg går til Smil tannlegesenter. Har alvorlig tannlegeskrekk. Men er utrolig fornøyd med tannlegen min der. Kan anbefales andre som også har tannkegeskrekk. Hva heter tannlegen? 🙂 Anonymkode: 4453a...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Del Skrevet 9. august 2021 Catliner skrev (På 30.4.2020 den 4.06): Betalte 4000 på Oslo tannlegesenter for å fikse et par hull og misfarging. Tannlegen der lovte meg å borre i den ene tanna med hull så ba jeg henne fikse både hullet og misfarging av en annen tann. Hun droppa glatt borringen av tanna hun lovte å fikse. Aldri mer om jeg skal dra dit. Styr unna. Enig! Anonymkode: 4453a...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas-123 Skrevet 9. august 2021 #12 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva heter tannlegen? 🙂 Anonymkode: 4453a...3f4 Anne Vollstad, tror du kan booke tid hos henne online: http://smiltannlegesenter.no hun er dyktig med folk som meg som har angst for tannlege og tannlegeskrekk til tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg har gått til Kristin Eppeland på smil. Meget fornøyd med henne! Anonymkode: 1e6eb...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg bruker Oslo Tannlegesenter. Vært superfornøyd, kjenner meg ikke igjen i de andre kommentarene om at man burde styre unna.. Anonymkode: ec224...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #15 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg har også gått til Smil i Nydalen, de er dyktige! Anonymkode: c4450...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bruker Oslo Tannlegesenter. Vært superfornøyd, kjenner meg ikke igjen i de andre kommentarene om at man burde styre unna.. Anonymkode: ec224...aef Spørs hvem du går til, kanskje... Anonymkode: 4453a...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå