AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jobber som vikar og har fått tilbud om fast stilling der jeg jobber. Det er flotte mennesker jeg jobber med der, men trivselen har ikke vært helt på topp da jeg ikke føler jeg «connecter» med noen. I tillegg har det vært svært krevende arbeid dette året som gjør at jeg flere ganger har vært til legen med utbrenthet. Aldri vært plaget med dette før Så, har jeg søkt på en annen jobb. De som jobbet her virker veldig hyggelig, i tillegg mye humor noe som ikke er så mye av på den andre arbeidsplassen. Jeg kunne tulle og spøke litt på intervju. I tillegg er denne jobben mer innen mitt fagfelt og jeg vet at arbeidet her vil jeg trives bedre med enn i den jobben jeg har nå. Likevel er det vanskelig for meg å begynne i ny jobb da jeg gjerne bruke måneder på å bli trygg og er veldig «vanedyr». Jeg har snart jobbet på arbeidsplassen min ett år og er endelig blitt litt varm i trøya.. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 96d03...cbd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Ta den nye! Utbrentheten kommer fort tilbake. Anonymkode: 6339d...87c 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Hvordan kan du forsvare en jobb hvor du blir utbrent? Jeg hadde tatt den nye uten å blunke! Anonymkode: 34011...749 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 Ta den nye før du løper så hardt inn i veggen at det tar årevis før du er på bena igjen Anonymkode: db3e5...d4a 2
smilo Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Sier som de andre og med egen erfaring;Ta den nye jobben!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du forsvare en jobb hvor du blir utbrent? Jeg hadde tatt den nye uten å blunke! Anonymkode: 34011...749 Støtter denne! Hva får deg til å tro at det vil bli bedre på den jobben du har, når du allerede har kjent på mistrivsel og begynnende utbrenthet allerede første året? Skjønner veldig godt ønsket om fast jobb! Men om du ikke trives og jobben tapper deg for energi, vil det være galematias å takke ja til å fortsette der. Ta den nye! Anonymkode: aab6d...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå