AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Noen andre her som sliter med å få nye venner i voksen alder? Jeg er 26 år og har dessverre ikke klart å få nye venner siden ungdomsskolen. Min beste venninne ble jeg kjent med på barneskolen og når jeg begynte på ungdomsskolen så ble jeg kjent med ett par av hennes venner igjen. Etter dette har jeg dessverre ikke klart å få en eneste venn. Jeg har gått i 3 forskjellige klasser på videregående, hatt flere jobber og forskjellige hobbyer/fritidsaktiviteter. Har også gått 1 år på universitetet, men det virker som jeg aldri klarer å få til noe vennskap med noen... Har forøvrig heller aldri hatt kjæreste. Jeg har dessverre lite kontakt med venninnene da de bor på andre kanten av landet. Er veldig ensom og savner virkelig det å ha venner å snakke med og muligheten til å kunne finne på noe med. Universitetet var den verste opplevelsen, ble ikke kjent med en eneste person og hadde virkelig ingen. Er jo klar over at jeg generelt sett ikke er den som snakker høyest og som trenger en del tid på meg for å bli trygg og å virkelig bli kjent med andre, men begynner litt å gi opp håpet... Noen i samme/lignende situasjon? Råd til å bli kjent? Hvordan knekker man koden og får venner? Anonymkode: e9884...c77
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Sliter med det samme 🥺 Har heldigvis samboer, så er mye med han. Anonymkode: 79514...d2f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Ja,Du er ikke alene! Mine tips er å kanskje prøve å gi en person du møter på i en sosial setting en kompliment for eksempel? Eller spørre litt om hvor personen bor, skole eller jobb osv. Lykke til! Anonymkode: 0f7b3...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå