AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Leser jevnlig at mageproblemer som feks kvalme og oppkast kan være symptomer. Noen som har opplevd slike plager og fått påvist korona? Jeg har irritabel tarm, så tidvis har jeg mageproblemer. Arbeider i helsevesenet så må være ekstra påpasselig. Men vanskelig å skulle skille eventuelle symptomer på irritabel tarm fra korona når korona omtrent kan medføre alle symptomer som finnes for sykdommer... Anonymkode: 25af4...d93
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leser jevnlig at mageproblemer som feks kvalme og oppkast kan være symptomer. Noen som har opplevd slike plager og fått påvist korona? Jeg har irritabel tarm, så tidvis har jeg mageproblemer. Arbeider i helsevesenet så må være ekstra påpasselig. Men vanskelig å skulle skille eventuelle symptomer på irritabel tarm fra korona når korona omtrent kan medføre alle symptomer som finnes for sykdommer... Anonymkode: 25af4...d93 Siden du jobber i helsevesenet så vil du nok ha mulighet for å teste deg framover. De har økt testkapasitet betraktelig nå. Har også lest at magesymptomer er vanlig. Anonymkode: e948c...f62
Anbefalte innlegg