AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Tenkte det kunne hjelpe for de som ikke gidder å lese det å heller gjøre noe annet men alikevel få med seg info på det de tror på osv. Og dermed bare si hvorfor det ikke er sant. Her er link. Hva synes du? Uansett hvis jeg skulle løst problemet med religion i regjering og slikt Abrahamsreligioner ble laget utifra "engelsk: spite" og ikke sannhet, om man ser historien og verdiene i de. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt? Jeg laget en ny religiøskult. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap. Problem løst. Trenger ikke å si at menn er best, og kvinner er nummer 2 osv. Eller fokusere på demokrati og menneskeverd. Uansett la meg vite hva du synes? Anonymkode: 0908a...be1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Mente å skrive. Greit å få litt info hva religionen dreier seg om siden det ikke akkurat er mye lydbøker på slikt. Koranen forteller ganske ræva lite. Blir som å si at man lærer Islam av å lese "Salmenes bok i bibelen" du lærer ikke noe om kristendommen derifra. Mye av islamske lover og slikt kommer ifra hadither "i dette tilfellet av verdens muslimer er sunnier på 80-90%" så lovene komme i dette tilfellet ifra sunni hadither.. og noen attpå kilder som tafsirs.. men generelt hadither. Har lest hadithene før men bare føler det kan være kult å bare dele den infoen til allmennheten Anonymkode: 0908a...be1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Kan du ikke gi deg 🙄 Anonymkode: 08c0a...44f 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke gi deg 🙄 Anonymkode: 08c0a...44f med hva da? : / Anonymkode: 0908a...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå