AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Hei! Meg og kjæresten skal flytte sammen i et rekkehus på 120 kvm, og er nå usikre på hvilket strømselskap vi burde velge. Har fått et tilbud fra Fjordkraft på dette: Månedsbeløp: 0,- Pris til innkjøpspris: Se dagens strømpriser Påslag: 3,49 øre/kWh (inkl. elsertifikat) Ikke at jeg vet så mye om hva dette innebærer. Jeg ser for øvrig at Gudbrandsdal energi har fått gode omtaler, samt gode priser. Jeg aner ikke hva prisene er der. Noen råd/tips? Anonymkode: a4a39...e42
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Haha, jeg ser nå at det jeg skrev i HI ikke gir mye mening. Da jeg skrev "Gudbrandsdalen har fått gode omtaler, samt gode priser. Jeg aner ikke hva prisene er." så mente jeg at omtalene har sagt at det er gode priser hos selskapet, men at jeg personlig ikke vet noe om det. TS Anonymkode: a4a39...e42
Mrs Robinson Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Gudbrandsdal. Fjordkraft og de andre store selskapene kommer med lokketilbud, for så å skru opp etter kort tid. Vi byttet til GE nå i vinter og er strålende fornøyd. Virker mye mer seriøse og åpne enn agva, Fjordkraft og norgesenergi 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Vi byttet fra fjordkraft til lærdal energi, veldig fornøyd. Velger ikke fjordkraft igjen - de er dyr. Anonymkode: e5030...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå