AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Sjefen har satt meg og en kollega på samme prosjekt. Prosjektet er delt i 2, hvor det er et forprosjekt som går ut på å lage en skisse av selve prosjektet, og del 2 som er selve gjennomføringen av prosjektet. I mailen fra sjefen står det at vi bare skal samarbeide om del 1 av prosjektet og det står ingenting om del 2. Nå har kollegaen min bedt meg ta kontakt med sjefen for å høre om jeg skal være med på både del 1 og del 2 av prosjektet? Har tidligere jobbet sammen med denne kollegaen og det gikk forholdsvis greit. Jeg skjønner imidlertid ikke hvorfor kollegaen har bedt meg ta kontakt med sjefen angående del 2 av prosjektet når det tydelig står i mailen fra sjefen at vi bare dekker del 1 sammen denne gangen? Ønsker han å ha meg med også på del 2? Hvorfor kan han ikke da snakke med sjefen selv om det? Anonymkode: d6b2d...b54
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Hvorfor spør du ikke kollegaen din om dette, ikke her hvor vi umulig kan svare😶 Anonymkode: 996ad...9d7 2
got2go Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Hvorfor spør du ikke han om han ikke kan spørre selv?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Veldig rar ting å spørre om på et forum. Anonymkode: 26c9c...1f7
detvardet Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Be han spørre selv. Han tør sikkert ikke gjøre det i frykt for å se dum ut ovenfor sjefen. Si at ettersom han lurer på det så kan han formulere spørsmålet til sjefen. Du tolker det jo som at du ikke skal være med på del 2.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Du synes han er rar som ikke spør direkte, og så gjør du det samme? Anonymkode: f5585...c21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå