AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg har de siste dagene utviklet en hoste som sitter langt nede i brystet. Det er en type hoste jeg ikke kan huske å ha hatt før. I tillegg kiler det tidvis i halsen og det kjennes ut som en knyttneve presser på brystet mitt (mellom brystene). Jeg har i tillegg hatt varmefølelse i ansiktet til og fra noen uker. Det er jo ingen typiske tegn på korona, men samtidig så er det jo så veldig mange måter å få symptomer på ettersom man leser. Det jeg egentlig lurer på er om noen her inne har fått påvist korona med sånne type symptomer? Anonymkode: 98991...688
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Det er vel like sannsynlig, om ikke mer, at det er korona du har fått. Nå har de økt testkapasiteten, så ta kontakt lokalt og få testet deg. Anonymkode: 3f445...33b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel like sannsynlig, om ikke mer, at det er korona du har fått. Nå har de økt testkapasiteten, så ta kontakt lokalt og få testet deg. Anonymkode: 3f445...33b Jeg tenker å ta kontakt med mitt legesenter i morgen. Men er litt redd for å bli oppfattet som hysterisk ved å ringe med en gang det åpner for test av alle. Anonymkode: 98991...688
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker å ta kontakt med mitt legesenter i morgen. Men er litt redd for å bli oppfattet som hysterisk ved å ringe med en gang det åpner for test av alle. Anonymkode: 98991...688 Det er absolutt ikke hysterisk! Alle med symptomer skal tas på alvor eventuelt få testet seg. Influensasesongen er over, og den hosten du beskriver høres ikke god ut. Lykke til 🙂 Anonymkode: 89069...39d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke hysterisk! Alle med symptomer skal tas på alvor eventuelt få testet seg. Influensasesongen er over, og den hosten du beskriver høres ikke god ut. Lykke til 🙂 Anonymkode: 89069...39d Takk for hyggelig svar! Jeg ser an kvelden og natten så ser jeg hva jeg bestemmer meg for 🙂 Anonymkode: 98991...688
Anbefalte innlegg