Gå til innhold

Damer, hvor tykke er dildoene deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er dere ikke redde for å bli vide der nede? Ikke rart menn reiser til asia og får kone derfra.

Anonymkode: be326...268

Absolutt ikke. Kan være fordi jeg og dama er lesber og ikke ville hatt deg uansett :)

Anonymkode: 32a4a...17a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest tullingfranord
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Absolutt ikke. Kan være fordi jeg og dama er lesber og ikke ville hatt deg uansett :)

Anonymkode: 32a4a...17a

Ouch burn :P

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av at kvinner som har født påstår at alle kvinner er like vide som dem 🙄 nei vi er faktisk ikke det...

Anonymkode: 817bb...4f7

Dette vil da virkelig variere fra kvinne til kvinne. Samme om dem har født eller ikke. 
Noen som har født, blir trangere. Andre blir videre. Andre igjen går tilbake til det samme. 

Anonymkode: 2c773...e1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av at kvinner som har født påstår at alle kvinner er like vide som dem 🙄 nei vi er faktisk ikke det...

Hva vet du om det? 

Vid og trang har ikke nødvendigvis med å ha født barn å gjøre. 

Min mann har hatt sin del av kvinner, siden han var en skikkelig playboy. Han sier at antall barn ikke har vært klar pekepinn på verken dybde eller vidde. At jeg hadde et barn visste han ikke før det var gått litt tid heller, og kunne ikke gjette det. 

Jeg tror mer på ham enn en kvinne som neppe har kjent på hvordan ulike kvinner er nedentil. 

Det er kvinner som har født barn som har problemer med å være for trange. Det er rett og slett ingen klar fasit, så det at du er lei... 

Hvorfor skulle du gidde å være lei egentlig? Har det noe å si for deg? 

Anonymkode: 8b978...ba2

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om det? 

Vid og trang har ikke nødvendigvis med å ha født barn å gjøre. 

Min mann har hatt sin del av kvinner, siden han var en skikkelig playboy. Han sier at antall barn ikke har vært klar pekepinn på verken dybde eller vidde. At jeg hadde et barn visste han ikke før det var gått litt tid heller, og kunne ikke gjette det. 

Jeg tror mer på ham enn en kvinne som neppe har kjent på hvordan ulike kvinner er nedentil. 

Det er kvinner som har født barn som har problemer med å være for trange. Det er rett og slett ingen klar fasit, så det at du er lei... 

Hvorfor skulle du gidde å være lei egentlig? Har det noe å si for deg? 

Jeg blir konstant fortalt at hvem som helst kan få inn en hånd om de vil. Nei jeg kan ikke det. Og ja jeg har selv hatt sex med kvinner som har hatt barn og kvinner som ikke har, og det var stor forskjell der. Hun ene ville bli fista mens hun andre fikk inn 2 fingre. Og folk som tror vi bruker små dildoer for å imponere menn. Nei faktisk ikke! Jeg gidder ikke prøve å vide meg ut bare for å gjøre det, det er faktisk vondt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir konstant fortalt at hvem som helst kan få inn en hånd om de vil. Nei jeg kan ikke det. Og ja jeg har selv hatt sex med kvinner som har hatt barn og kvinner som ikke har, og det var stor forskjell der. Hun ene ville bli fista mens hun andre fikk inn 2 fingre. Og folk som tror vi bruker små dildoer for å imponere menn. Nei faktisk ikke! Jeg gidder ikke prøve å vide meg ut bare for å gjøre det, det er faktisk vondt. 

Jeg har født tre barn, men har ikke sjans til å bli fistet. Folk forteller deg slikt konstant? Hele tiden altså? 

Og den undersøkelse av kvinner kan du gå andre steder med. Jeg er selv bifil, og har vært med flere kvinner enn menn. Sorry, jeg tror deg ikke. 

Små dildoer for å imponere menn? Mente du store? Uansett bruker de fleste av oss dildo når vi ikke har en mann for hånden, så hvem skal vi imponere? E dette også noe dere snakker om konstant? 

Merkelig miljø du virker å være i. Jeg har en frisk og freidig gjeng, men ALDRI hørt påstander om at alle kvinner får en hel hånd inn. 

Først og fremst veldig fascinerende at du er så plaget med slikt at du gidder irritere deg over andre kvinners underliv.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun kan fistes eller ei betyr nada så lenge hun vet å bruke hver muskel hun har og nyte hver centiliter jeg har å tilby. Kommer hun så kommer hun. Resultatet er det samme. Hun elsker menn som er sikker og vet veiene til Roma. Som en general rir jeg stolt inn i rikets sentrum, hennes helt, frigjørende, stolt og trofast. Vel vitende at livet er for kort til å ikke nytes, sammen, vel vitene om at momento mori kommer. 

Anonymkode: 586a3...a40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og så ble også denne tråden rar😂

Anonymkode: 7c12b...e86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født tre barn, men har ikke sjans til å bli fistet. Folk forteller deg slikt konstant? Hele tiden altså? 

Og den undersøkelse av kvinner kan du gå andre steder med. Jeg er selv bifil, og har vært med flere kvinner enn menn. Sorry, jeg tror deg ikke. 

Små dildoer for å imponere menn? Mente du store? Uansett bruker de fleste av oss dildo når vi ikke har en mann for hånden, så hvem skal vi imponere? E dette også noe dere snakker om konstant? 

Merkelig miljø du virker å være i. Jeg har en frisk og freidig gjeng, men ALDRI hørt påstander om at alle kvinner får en hel hånd inn. 

Først og fremst veldig fascinerende at du er så plaget med slikt at du gidder irritere deg over andre kvinners underliv.

Det er ting jeg har hørt her inne. Glad på dine veiene at du ikke går en hånd inn, jeg bare snakka av egne erfaringer. Irriterer meg ikke over folks underliv men at folk som har født på magisk vis «glemmer» hvordan livet var før og kommer med påstander som at vaginaen er stor nok til at et barn kommer ut. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere ikke redde for å bli vide der nede? 

Det er ikke sånn fitta funker. 

Anonymkode: f82a8...83f

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men jeg bruker bare vibrasjonen på klitoris. 

Anonymkode: ad791...ca4

AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2020 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Hvor tykk er din? 

Jeg har en lover gjennomsnittet tykk penis på 13.5cm, men føler alltid at den er for tynn i forhold til hva jentene stapper i seg av leker, når jeg ikke er til stede. 

Anonymkode: c59b1...dba

Er det over gjennomsnittet?   

15-16 i tykkelse er perfekt, alt under det blir for tynt, beklager.

Anonymkode: 1b737...111

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det over gjennomsnittet?   

15-16 i tykkelse er perfekt, alt under det blir for tynt, beklager.

Anonymkode: 1b737...111

Ja det er det, så da skal våre veier ikke møtes 🙂 15-16 er meget tykt og veldig få menn har det. 

Anonymkode: c59b1...dba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn fitta funker. 

Anonymkode: f82a8...83f

Er jo det menn bruker til grunn når de skaffer kjøpekone.

Anonymkode: be326...268

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har kastet min, den var det minste man kunne få tak i . Rundt 11 cm lang og 9 cm omkrets.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ting jeg har hørt her inne. Glad på dine veiene at du ikke går en hånd inn, jeg bare snakka av egne erfaringer. Irriterer meg ikke over folks underliv men at folk som har født på magisk vis «glemmer» hvordan livet var før og kommer med påstander som at vaginaen er stor nok til at et barn kommer ut. 

Fakta: Vaginal fødsel er det mest vanlige verden over, akkurat fordi den er fleksibel nok til å å klare det. 

Jeg er nysgjerrig av natur. Såpass nysgjerrig at da jeg etter første fødsel ikke klarte å la være å kikke meg godt nedentil da jeg måtte tisse bare timer etter fødselen. Jeg var heldig i at jeg ikke hadde revnet noen steder, men jeg forventet faktisk at det ville se annerledes ut nedentil. Jeg var absolutt sikker på at det måtte se annerledes ut. 

Det var helt vanvittig å se hvordan det IKKE hadde endret seg. Bare timer etter fødselen studerte jeg nøye, og skjønte det nærmest ikke. Der var en baby presset ut like før, og jeg kunne ikke se spor etter det. Selv om jeg forventet det, og ikke kunne skjønne at det ikke skulle endre seg. 

Nå var som nevnt jeg så heldig at ingenting revnet. Så heldig er ikke absolutt alle, men kroppen vår er rett og slett fantastisk. Hva den klarer! Hva den er skapt for! Og den er skapt for å ha sex, føde barn og så kunne ha sex igjen. Til og med gjenta veksling mellom å få barn og ha sex mange ganger. 

Det KAN oppstå skader under fødsel, men det må ikke gjøre det. Det skal helst ikke gjøre det. Det er heller ikke gitt at noe endrer seg merkbart etter fødsel, overhodet. 

Du bør helst ikke lese alt dritt som skrives her inne. Det er mange som ønsker å rakke ned på det andre kjønnet, og til og med eget kjønn, fordi de ikke har det helt bra selv. Eller fordi de tror på ting som ikke nødvendigvis stemmer. 

Noen menn er redd for å ha for liten penis, og ønsker å skyve den redselen over på at dersom de "ikke strekker til" må det være noe galt med kvinner. Som regel strekker de til i størrelse, de er bare unødvendig redde for å ikke gjøre det. Så redde at de ikke takler det bedre enn å slenge dritt. 

Ts spør om størrelsen på dildo, ikke fordi han egentlig er nysgjerrig på hva kvinner foretrekker, men fordi han som mange menn frykter "konkurransen". At kvinner ikke skal føle hans pikk, fordi de forventer større og kanskje er vant til større. At hva vi kvinner kjenner går mer på teknikk og grad av kåthet enn størrelsen på pikken fortsetter å gå for mange menn hus forbi. 

Stor pikk hjelper ingenting om den ikke brukes riktig. Liten pikk kan være absolutt fantastisk, når mannen vet hvordan han skal bruke den. Kvinners underlivet er fleksibelt nok til å kunne nyte uansett... om det er noe å nyte. Dårlig sex er dårlig sex, uansett størrelse på pikken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...