AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Del Skrevet 29. april 2020 Noen andre som har søkt om utsatt frist og vet hvor jeg finner ut om jeg helt sikkert har fått dette? Jeg søkte med en gang skattemeldingen kom inn. Jeg søkte i fjor også, og måtte ringe for å sjekke om jeg fikk det og de sa "alle som søker får det, du trenger ikke spørre", men jeg har ikke fått noen kvittering på at jeg søkte noen steder. Innboksen er tom. Jeg bor i utlandet og har ganske komplisert skattemelding med en del papirer som må skaffes etter 1. januar her. Det har tatt ekstremt lang tid på grunn av koronasituasjonen (hele landet jeg bor i står på vent). Man søker om en bekreftelse, så tar det en måned og jeg får feil bekreftelse i posten og må søke på nytt. Fryktelig stressende. Anonymkode: 79217...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Del Skrevet 29. april 2020 Logg inn i altinn, ta frem søknaden, se i høyre marg. Der pleier det å stå at den er innvilget. Anonymkode: 7dabe...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Del Skrevet 29. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Logg inn i altinn, ta frem søknaden, se i høyre marg. Der pleier det å stå at den er innvilget. Anonymkode: 7dabe...93a Takk. Det står ingenting noe sted, selv om jeg har søkt to ganger nå. Jeg får ringe dem i morgen. Anonymkode: 79217...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå