Gå til innhold

Sexopplevelser du aldri kommer til å fortelle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja overskriften sier det. Fortell dine sexopplevelser som du aldri kommer til å si til andre. Selv har jeg ligget med faren til stefaren min. 

Anonymkode: 72b24...516

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på date med en dame. pratet og hygget oss over litt vin. deretter rett til pulevenninnen min. var ingen match med hun på daten.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med organisten i kirken min i det rommet i kirken som ofte brukes til syninger. Hadde også sex i sakristiet. Jeg var 17 og han var i førti åra. Ser selvfølgelig hvor feil det var når jeg ser tilbake. Men det er nå en av mange sexopplevelser jeg rister på hodet, grøsser på ryggen og ler litt over som voksen. 

Anonymkode: b1a94...739

• Liker 3
Skrevet

De kommer jeg aldri til å fortelle 🙂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sex med en kamerats mor (52) når jeg var 24

Sex med ei 35 år eldre dame (68) når jeg var 33

Har alltid likt eldre damer.

Anonymkode: 1a461...9fb

• Liker 5
Skrevet

Gang bang med 4 dominaer... Herregud for en helg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Gang bang med 4 dominaer... Herregud for en helg 

Du liker dominaer? Kle av deg og legg deg på gulvet før jeg får deg til å gjøre det. 

Anonymkode: 4aeb6...651

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker dominaer? Kle av deg og legg deg på gulvet før jeg får deg til å gjøre det. 

Anonymkode: 4aeb6...651

:) my kind of woman...

synd du er anonym

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble knulla av 3 ukjente menn inne på en nattklubb i syden. Litt for kort miniskjørt kanskje. Uten kondom og med klamydia som resultat.  

Anonymkode: 525b4...666

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mye fanatsi her og kanskje noe er litt sant. Men folk liker jo å dramatisere og legge til ellers så blir det ikke morsomt å lese...

Anonymkode: 4059a...61d

• Liker 4
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Kan ikke fortelle det for da blir det ikke «sexopplevelser du aldri kommer til å fortelle» mer.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex med tvillinger. Ikke samtidig men etter hverandre🙈

Anonymkode: dcd45...5c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solgte sex en periode og jeg tenker fremdeles på det når jeg onanerer 😅

Anonymkode: 71f89...3d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Deltok i gangbang på sexklubb i fjor. Ble knullet av ca 10-12 menn på tre timer. Blir sykt kåt av å tenke på det, tenker på det når jeg onanerer iblant. Men er ikke singel lenger, leker likevel med tanken på MFM trekant med kjæresten og en mann han kan velge ut...

Anonymkode: c6326...d12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pulte en overvektig dame på dormen hennes på et B&B hostell med 13 andre mennesker sovende i rommet. 

Foruten om det pulte vi i frokostområdet same natten før vi la oss. Jeg kom over et helt frokostbord. Krise.

Anonymkode: 968cc...f8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MFM trekant med en mann jeg aldri har sett og ikke vet hvem er. 

MFMM firkant 

Savner de tidene

Kvinne30

Anonymkode: 60c20...dee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stolt av alle mine sexopplevelser som voksen. Flere ikke så A4. 
De jeg ikke er stolt av og ikke forteller til noen er de jeg ble utsatt for når jeg var 16. Av en på 30. Utnyttelse!

Anonymkode: 238ef...b6f

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye skryting merker jeg...

• Liker 4
Skrevet

Ja jeg også dro sex store lax på sex kilo hver på sex minutter.... Sexy story...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Sogte sex i en 3 års periode. Angrer meg ikke og viss det ikke hadde vært for sammfunnet som "ser ned på" holdning hadde jeg gjort det den dag i dag. 

-Har hatt sex med sjefen sin mann

-jobber som servitør og har hatt sex på jobben med et par gjester etter stengetid

-Hatt gangbang med 9 andre menn..

Og nei @mikrofon.. På tross av at vi lever i 2020 er det utrolig mange menn som mener at kvinner nesten skal vær jomfru.. eller det vil si, noen menn vil ha madonna faktoren,  noen menn vil ha hore faktoren. vi kvinner skal nesten være så "ubesudlet" frem til bryllupsnatten men da skal vi også være de villdyrene i sengen. Så nei det er ikke mye skryting; desverre.

Jeg har hatt sex med plenty og jeg aldri angret på noe av det jeg har gjort  bortsett fra å ha sex med sjefen sin mann men å kunne si dette til en mann jeg er glad i kunne aldri ha godt. 

Anonymkode: f01b2...699

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...