AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 https://www.farmasiet.no/product/1158298/hud-og-haar/desinfeksjon/antibac-antibakteriell-gel-85# Apotek 1 har også litt Anonymkode: ee72d...434 3
missmcbeal Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Æsj, det var dumt at jeg ikke så den før jeg hev inn en bestilling i går. Det er faktisk av typen som inneholder fuktighetsgivende stoffer så mye bedre enn de uten - siden jeg sliter sånn med eksem. Heldigvis er de veldig raske med å sende ut Så får vel kanskje hive inn en bestilling før det blir tomt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Leave some for me : ( Anonymkode: bae64...dc9 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Hva skjedde med såpe og vann? Jeg bruker egentlig bare antibac på butikken og da står det ved inngangen. Har en i bilen i tilfellet. Ellers så vasker jeg alltid hendene når jeg kommer inn fra noe. Det har jeg uansett alltid gjort. Virus dør jo lettere av vann og såpe enn antibac. Er mye bedre for huden med såpe og vann også. Anonymkode: 0bf52...0d0 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med såpe og vann? Jeg bruker egentlig bare antibac på butikken og da står det ved inngangen. Har en i bilen i tilfellet. Ellers så vasker jeg alltid hendene når jeg kommer inn fra noe. Det har jeg uansett alltid gjort. Virus dør jo lettere av vann og såpe enn antibac. Er mye bedre for huden med såpe og vann også. Anonymkode: 0bf52...0d0 Det tror jeg alle har fått med seg, men det er ikke alltid man har tilgang til vann og såpe. Du har jo tydelegvis antibac i bilen selv, så....? Anonymkode: fd6fc...301 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Rema hadde en liter for ca 140 kroner i dag. Pallesalg. Anonymkode: fc5a5...aac 3
missmcbeal Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med såpe og vann? Jeg bruker egentlig bare antibac på butikken og da står det ved inngangen. Har en i bilen i tilfellet. Ellers så vasker jeg alltid hendene når jeg kommer inn fra noe. Det har jeg uansett alltid gjort. Virus dør jo lettere av vann og såpe enn antibac. Er mye bedre for huden med såpe og vann også. Anonymkode: 0bf52...0d0 Jeg bruker kun såpe selv om jeg kan, men det er godt å ha en i veska til de gangene man ikke har tilgang. 3
GammelKaktus Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med såpe og vann? Jeg bruker egentlig bare antibac på butikken og da står det ved inngangen. Har en i bilen i tilfellet. Ellers så vasker jeg alltid hendene når jeg kommer inn fra noe. Det har jeg uansett alltid gjort. Virus dør jo lettere av vann og såpe enn antibac. Er mye bedre for huden med såpe og vann også. Anonymkode: 0bf52...0d0 Er ikke alltid man har tilgang til såpe og vann, du svarer jo på spørsmålet ditt selv... Her trengs det når vi er ute på lekeplasser og turer, butikker som ikke har antibac osv.
Krantz95 Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 Oi!! Ikke utsolgt enda. Det betyr at koronakrisen er avlyst. Heldigvis 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, Krantz95 skrev: Oi!! Ikke utsolgt enda. Det betyr at koronakrisen er avlyst. Heldigvis 🙂 Hvor mange kjøpte du? Jeg fikk kjøpt to stk før jeg fikk beskjed om at det var tomt.. Nå nettopp. Anonymkode: 57b10...698
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange kjøpte du? Jeg fikk kjøpt to stk før jeg fikk beskjed om at det var tomt.. Nå nettopp. Anonymkode: 57b10...698 Vi får kjøpe kun 2 av gangen. Anonymkode: f2edb...f4f
Krantz95 Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi får kjøpe kun 2 av gangen. Anonymkode: f2edb...f4f Ja, er over 100 på lager akkurat nå. 1
missmcbeal Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange kjøpte du? Jeg fikk kjøpt to stk før jeg fikk beskjed om at det var tomt.. Nå nettopp. Anonymkode: 57b10...698 Jeg kjøpte også to. Har allerede fått leveringsbekreftelse 👍 2
missmcbeal Skrevet 29. april 2020 #15 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi får kjøpe kun 2 av gangen. Anonymkode: f2edb...f4f Høres fornuftig ut, folk bør jo ikke få kjøpe ubegrenset. 2 flasker holder en stund. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #16 Skrevet 29. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg alle har fått med seg, men det er ikke alltid man har tilgang til vann og såpe. Du har jo tydelegvis antibac i bilen selv, så....? Anonymkode: fd6fc...301 Ja det er absolutt noe jeg ikke skjuler og jeg kan bruke det, derfor nevnte jeg det også. Det virker bare som noen tror de bli renere av antibac og det syns jeg er litt ekkelt. Har forresten ikke kjøpt mer antibac enn før, jeg hadde liggende en del. For jeg reiser ofte og da bruker jeg antibac. Men ikke nå når jeg ikke reiser. Jeg vet jo veldig godt at det ikke er såpe og vann tilgjengelig over alt, men nå beveger jo ikke folk seg over alt lenger, så jeg lurer på hvorfor behovet er så stort. Det er jo på sykehus og i pleie og omsorg behovet er størst, da man må vaske seg etter hver eneste lille handling. Bli så sur du vil, men jeg tror noen tror de blir renere av det enn såpe og vann, derfor har etterspørselen skutt i været. Jeg tror nemlig ikke alle har fått med seg at såpe og vann er best siden media har slått så stort opp mangelen på det! Og at man må skrive et innlegg på KG for å informere om hvem som har det inne nå. Anonymkode: 0bf52...0d0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #17 Skrevet 29. april 2020 4 timer siden, missmcbeal skrev: Høres fornuftig ut, folk bør jo ikke få kjøpe ubegrenset. 2 flasker holder en stund. Det gjør det, og det er uansett mye mer lønnsomt å kjøpe et par småflasker å så evt fylle de fra en litersflaske om de skulle gå tom. Anonymkode: 24e60...c50
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #18 Skrevet 30. april 2020 Sikret meg 2 av disse for noen dager siden, ser de fremdeles har på lager 😄 De lukter sitrongress og tørker ikke hendene like mye ut som antibac, men er 75% ethanol så dreper alle bakterier. https://kul-pibu.no/collections/handesinfeksjon/products/pureforet-hand-clean-gel-80ml?variant=31969034993749 Anonymkode: 6a2b9...500
Anbefalte innlegg