Gå til innhold

Jeg skulle ønske kg kastet ut alle som maser om influensa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hver eneste tråd så er det influensa-hysterikere som maser om at folk dør av influensa. Det er nesten som spam og fører til at vi ikke kan diskutere saklig uten irrelevante avsporinger. Skulle nesten tro de var ansatt til å spamme ned forumet med influensa-hysteriet sitt. Det er kanskje en konsekvens av at psykiatrien var stengt en stund.

Jeg er i alle fall drittlei. Noen andre som er det? Burde et forum bli opprettet for influensa så kan de hyle om det der, uten å plage oss andre med irrelevant spam?

Ja, noen dør av influensa. Vi har fått det med oss nå. Og vi vil diskutere covid-19.

Anonymkode: 017eb...482

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg der lei også.

Anonymkode: 4c00b...f46

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk. 

Anonymkode: 3e37f...701

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

«Jammen det er jo bare en litt kraftig forkjølelse» er også en setning jeg begynner å gå lei 

Anonymkode: 21b2f...aa1

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg fikk bare snue, ergo er det ikke så farlig1"  Oppdatering 3 mnd senere: "Jeg dødde, men ikke AV korona, kun MED1"

Tussete tullinger som forsøker å gjøre at flere dør unødvendig ved å fortelle andre at viruset ikke er farlig. Gjetter det gjelder alle andre enn dem selv når det kommer til stykket.

Anonymkode: aa045...d9d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske sex relaterte tråder ikke kom opp på 10 nylige. 

Anonymkode: 0f7c4...6b9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De kan lage en tråd om influensa om de er så opptatt av den!  Samme personene hele tiden, som gnåler om det. 

Så ja, jeg er enig med deg, TS!

Anonymkode: 3c373...bcd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske sex relaterte tråder ikke kom opp på 10 nylige. 

Anonymkode: 0f7c4...6b9

Enig. Du tenker på det som er på førstesiden? Spesielt på natten så går det ikke å finne nye interessante tråder der, alt er kun på sex (og vulgære).

Anonymkode: 3e37f...701

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja. De er skikkelig pain in the ass. Og jeg mistenker at det er agendaen deres å være det også. 

Anonymkode: 522ea...5c6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

I hver eneste tråd så er det influensa-hysterikere som maser om at folk dør av influensa. Det er nesten som spam og fører til at vi ikke kan diskutere saklig uten irrelevante avsporinger. Skulle nesten tro de var ansatt til å spamme ned forumet med influensa-hysteriet sitt. Det er kanskje en konsekvens av at psykiatrien var stengt en stund.

Jeg er i alle fall drittlei. Noen andre som er det? Burde et forum bli opprettet for influensa så kan de hyle om det der, uten å plage oss andre med irrelevant spam?

Ja, noen dør av influensa. Vi har fått det med oss nå. Og vi vil diskutere covid-19.

Du trenger ikke svare på avsporinger; du kan rapportere det som spam så vil moderator fjerne det.

Det ER folk som dør av influensa. Langt flere enn av covid-19. Jeg har ikke lagt merke til at dette tas opp i utide selv, men mulig vi kikker innom ulike tråder. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/rARm9A/aatte-forskere-influensa-tar-flere-liv-enn-koronaviruset-i-norge-sverige-og-danmark

Anonymkode: 09e83...ea3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

ts [skriver noe om korona]

troll: JAMMEN INFLUENSA!!!!!!!!!!! 

Anonymkode: 522ea...5c6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke svare på avsporinger; du kan rapportere det som spam så vil moderator fjerne det.

Det ER folk som dør av influensa. Langt flere enn av covid-19. Jeg har ikke lagt merke til at dette tas opp i utide selv, men mulig vi kikker innom ulike tråder. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/rARm9A/aatte-forskere-influensa-tar-flere-liv-enn-koronaviruset-i-norge-sverige-og-danmark

Haha, der kom det ja. Tok ikke lange tiden. 

Det dere ikke ser ut til å tenke på er: Hvor mange hadde dødd av influensa dersom vi innførte tiltak av denne typen hver influensasesong? Garantert ikke flere enn de som dør av covid-19. Coronaviruset er noen måneder gammelt, så å se på antall døde allerede nå gir ingen mening. Kom med den sammenligningen når 2020 er over. Å se på antall døde MED TILTAK (Coronaviruset) vs. UTEN TILTAK (influensa) gir heller ingen mening. Flere kommer til å dø. Dessuten er dødsfall fra covid-19 sannsynligvis veldig  underraportert 

https://www.ft.com/content/6bd88b7d-3386-4543-b2e9-0d5c6fac846c

Global coronavirus death toll could be 60% higher than reported | Free to read Mortality statistics show 122,000 deaths in excess of normal levels across 14 countries analysed by the FT

De fleste land registrerer bare dødsfall som skjer på sykehusene, ikke på sykehjem eller hjemme for eksempel.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dere har kanskje hørt om 50 cent party 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/50_Cent_Party

Flere millioner kinesere blir ansatt til å spre feilinformasjon om viruset på forum og sosiale medier som twitter, blant annet at det ikke er farligere enn sesonginfluensa. Nå tror jeg ikke at det er så mange kinesere som kan norsk og herjer her på kg, men at noen av de som fremstår som influensa-hysterikere her har kanskje slukt feilinformasjonen på Twitter. Så de oppfører seg nesten som 50 cent party ved å spamme på samme måte.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Veldig merkelig med alle de som argumenterer om at ingen bryr seg om de som dør av influensa til vanlig. Men hvor var alle disse influensatrådene før koronaen dersom de samme folkene bryr seg som mye? 

Endret av missmcbeal
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, missmcbeal skrev:

Veldig merkelig med alle de som argumenterer om at ingen bryr seg om de som dør av influensa til vanlig. Men hvor var alle disse influensatrådene før koronaen dersom de samme folkene bryr seg som mye? 

Da har du misforstått poenget - som nettopp er at det ER ingen influensatråder. Når man gjør sammenligningen mellom korona og influensa er man jo ikke spesielt opptatt av influensa i seg selv. Jeg har selv sammenlignet med influensa, fordi jeg mener det er relevant i noen sammenhenger - ikke fordi jeg er en influensageek som bare går rundt og tenker på influensa til vanlig. 

Anonymkode: a70fc...d20

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det dere ikke ser ut til å tenke på er: Hvor mange hadde dødd av influensa dersom vi innførte tiltak av denne typen hver influensasesong? Garantert ikke flere enn de som dør av covid-19. Coronaviruset er noen måneder gammelt, så å se på antall døde allerede nå gir ingen mening. Kom med den sammenligningen når 2020 er over. Å se på antall døde MED TILTAK (Coronaviruset) vs. UTEN TILTAK (influensa) gir heller ingen mening. Flere kommer til å dø. Dessuten er dødsfall fra covid-19 sannsynligvis veldig  underraportert 

Global coronavirus death toll could be 60% higher than reported | Free to read Mortality statistics show 122,000 deaths in excess of normal levels across 14 countries analysed by the FT

De fleste land registrerer bare dødsfall som skjer på sykehusene, ikke på sykehjem eller hjemme for eksempel.

Pluss alle som er dødd og som tydeligvis ikke testes da de ser ut til å ha dødd i flere typer ulykker eller naturlig død. Det er ikke alle som har synlige Korona symptomer heller. Det har vært mange påfallende merkelige ulykker i det siste.

Har vært 2 dødsfall i Bergensområdet som viser seg å ikke ha kriminell årsak, og likene ble hentet av mennesker i full beskyttelsesdrakt. Det ville ikke overraske meg om de hadde plutselige dødsfall pga Korona smitte ingen visste om.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere har kanskje hørt om 50 cent party 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/50_Cent_Party

Flere millioner kinesere blir ansatt til å spre feilinformasjon om viruset på forum og sosiale medier som twitter, blant annet at det ikke er farligere enn sesonginfluensa. Nå tror jeg ikke at det er så mange kinesere som kan norsk og herjer her på kg, men at noen av de som fremstår som influensa-hysterikere her har kanskje slukt feilinformasjonen på Twitter. Så de oppfører seg nesten som 50 cent party ved å spamme på samme måte.

Det finnes garantert Kinesiske spioner i Norge. Så en sak på nyhetene i Australia hvor de intervjuet en kinesisk spion som hoppet av og avslørte alt han hadde gjort som spion. Saken finnes på Youtube

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes garantert Kinesiske spioner i Norge. Så en sak på nyhetene i Australia hvor de intervjuet en kinesisk spion som hoppet av og avslørte alt han hadde gjort som spion. Saken finnes på Youtube

Det gjør det nok, men det spørs om Kina gidder å infiltrere KG! 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenkte du ville savnet det om det ikke ble nevnt 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det gjør det nok, men det spørs om Kina gidder å infiltrere KG! 😂

Som Norges største forum? Ja, garantert.

• Liker 4
  • Opprett ny...