Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Universitet har innført hjemmeundervisning og eksamen semestret ut. Når kan vi da som jobber gå tilbake på kontoret? Er det noe håp i det hele tatt før høsten? 

Jeg sliter litt med hjemmekontor. 

Anonymkode: 07bbf...0a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bestemmer universitetet og er ikke noe vi kan svare på. Hjemmekontor er også bare en anbefaling, så hvis det er greit for universitetet er det ikke noe som hindrer deg i å jobbe der. 

Anonymkode: 6c311...903

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber også på et universitet, og vi har fått høre at det blir hjemmekontor til sommeren 🙁

Anonymkode: dd1e7...ce8

Skrevet

UNIVERSITET? Er det deg? ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må du spørre din leder om, og det varierer nok også mellom universitetene. Vi har fått beskjed om hjemmekontor fram til 20. mai foreløpig. Så får vi se. Jeg tipper det blir forlenget. 

Anonymkode: e5f9a...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Håper på hjemmekontor så lenge som mulig. Trives utrolig godt med å jobbe lenge. 

Anonymkode: be913...895

AnonymBruker
Skrevet

Lenge = hjemme

Anonymkode: be913...895

AnonymBruker
Skrevet

Jobber også i sektoren. Ingenting som tilsier noen forandring på mange uker. 

Anonymkode: cb1f8...9f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt med venner at det er forskjell på ulike universitet og høyskoler i landet. Noen steder må de søke for å komme innom jobb mens vi kan komme for å ordne ting, men alt er låst så vi legger igjen spor ved å bruke ansattkort, og jeg antar at noen vil ta kontakt om mitt kort ble brukt hver dag. Studentenes kort virker visst ikke for tiden. Jeg har ikke vært på jobb for å se hvor mange som er der, men alle jeg har videomøte med har vært et annet sted enn på jobb. 

Jeg lurer likevel på om jeg ønsker å dra på jobb når vi skal ha muntlig eksamen i juni for å være helt sikker på at nettet holder (har bare mobilt bredbånd med dekning fra kun én mast)

Anonymkode: fe086...6d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber også på universitet! 

Her er det bare de som har kritiske roller på for eksempel lab som får være på campus. Vi andre forholder oss til hjemmekontor helt til vi hører noe annet. Trolig blir det slik i hvert fall fram til sommeren. 

Anonymkode: 6e604...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...