Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #1 Del Skrevet 23. juni 2005 Altså, jeg har tatt av vegg-til-vegg teppet på soverommet jeg pusser opp, men det sitter igjen en god del filt på sponplate-gulvet under. Har fjernet alt av den dobbeltsidige teipen som holdt teppet fast, men det sitter mye filt igjen i et tynt lag rundt omkring som er skikkelig klønete å få av. (teppet har ligget i 25 år) Har noen lure tips til meg? Tenkte kanskje noe kan løse det opp eller liknende... Eller må jeg bare frem med skrape? (sukk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. juni 2005 #2 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg husker vi måtte skrape av tråd og lim som lå igjen etter at vi rev av linoleumen i et sidehus her...men tror Kverula hadde tips om noe å smøre på i en annen tråd her...skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. juni 2005 #3 Del Skrevet 23. juni 2005 Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #4 Del Skrevet 23. juni 2005 så den tråden nå.. malingsfjerner... kan jeg bruke whitesprit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. juni 2005 #5 Del Skrevet 24. juni 2005 White sprit er ikke malingsfjerner....men tynner. Tror hun mener det produktet som heter malingsfjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #6 Del Skrevet 24. juni 2005 Problemet er løst ihvertfall, jeg skrapte og skrapte... fikk bort nesten alt, gulvet er slett ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå