Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Altså, jeg har tatt av vegg-til-vegg teppet på soverommet jeg pusser opp, men det sitter igjen en god del filt på sponplate-gulvet under. Har fjernet alt av den dobbeltsidige teipen som holdt teppet fast, men det sitter mye filt igjen i et tynt lag rundt omkring som er skikkelig klønete å få av. (teppet har ligget i 25 år) Har noen lure tips til meg? Tenkte kanskje noe kan løse det opp eller liknende... Eller må jeg bare frem med skrape? (sukk)
sixx Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Jeg husker vi måtte skrape av tråd og lim som lå igjen etter at vi rev av linoleumen i et sidehus her...men tror Kverula hadde tips om noe å smøre på i en annen tråd her...skal se om jeg finner den.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 så den tråden nå.. malingsfjerner... kan jeg bruke whitesprit kanskje?
sixx Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 White sprit er ikke malingsfjerner....men tynner. Tror hun mener det produktet som heter malingsfjerner.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Problemet er løst ihvertfall, jeg skrapte og skrapte... fikk bort nesten alt, gulvet er slett ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå