AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 75% av svenskene vil ha noe strengere tiltak, men fortsatt av den "myke" varianten. Samtidig ønsker også hele 40% total portforbud i byene slik de har det i Frankrike, Spania og Italia for å nevne noen land. At klovnen Tegnell er i stor grad på full koalisjonskurs med store deler av befolkningen i Sverige er vel ingen overrasket over. https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i/Ady3M3/tre-av-fire-i-sverige-vil-ha-strengere-koronatiltak Anonymkode: 4524d...7f7 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Tyvärr har jag inte träffat dem i någon större utsträckning. Jag bor i Stockholm, men dom flesta stöder Tegnells beslut. Anonymkode: a6982...78b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Jeg har lagt merke til dette, TS, siden jeg bor i Sverige. Så dette var ingen overraskelse. Anonymkode: ef3ed...d31 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Tegnell var litt skarpere i tonen i dag, med tanke på å holde avstand etc. Anonymkode: 90a5c...6c1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tyvärr har jag inte träffat dem i någon större utsträckning. Jag bor i Stockholm, men dom flesta stöder Tegnells beslut. Anonymkode: a6982...78b Virker det for deg som at de fleste svensker ikke bryr seg om viruset? Eller at de regner med at vi blir immun? Anonymkode: 28ed8...47d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker det for deg som at de fleste svensker ikke bryr seg om viruset? Eller at de regner med at vi blir immun? Anonymkode: 28ed8...47d Du vet de 08-erne tror de er unntatt alle regler og er udødelige. Anonymkode: ef3ed...d31 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Kanskje Sverige ikke har økonomi til å stenge samfunnet? Det er jo rimelig dyrt for å si det mildt. Anonymkode: 9ddf2...471
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 75% av svenskene vil ha noe strengere tiltak, men fortsatt av den "myke" varianten. Samtidig ønsker også hele 40% total portforbud i byene slik de har det i Frankrike, Spania og Italia for å nevne noen land. At klovnen Tegnell er i stor grad på full koalisjonskurs med store deler av befolkningen i Sverige er vel ingen overrasket over. https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i/Ady3M3/tre-av-fire-i-sverige-vil-ha-strengere-koronatiltak Anonymkode: 4524d...7f7 Tegnell er jo helten til mange på forumet her. Forstå det den som kan.. Anonymkode: 48ff2...490 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tegnell er jo helten til mange på forumet her. Forstå det den som kan.. Anonymkode: 48ff2...490 De nordmennene som forguder ham hadde hatt godt av å flytte til Sverige en stund, sammen med hele familien inkludert bestemor. Jeg ønsker ingen vondt, men de som forguder Tegnell har behov for en bøtte med vann i fjeset. Anonymkode: 28ed8...47d 2
Den Sagnomsuste Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De nordmennene som forguder ham hadde hatt godt av å flytte til Sverige en stund, sammen med hele familien inkludert bestemor. Jeg ønsker ingen vondt, men de som forguder Tegnell har behov for en bøtte med vann i fjeset. Anonymkode: 28ed8...47d Som AB471 er inne på har ikke alle land et oljefond å bruke av når det kniper. Svenskene velger å verne om økonomien, samt oppnå flokkimmunitet. Det er et legitimt valg som de står inne for. At vi med våre ressurser velger annerledes er oljeindustrien tatt i betraktning heller ikke så rart. Når det gjelder andre lands lockdown beror den i for stor grad på kognitiv svikt. Redsel og frykt har preget valgene deres i for stor grad. Ringvirkningene av denne overilte politikken vil trolig legge mange lands økonomier i grus i lang tid fremover.
Den Sagnomsuste Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tyvärr har jag inte träffat dem i någon större utsträckning. Jag bor i Stockholm, men dom flesta stöder Tegnells beslut. Anonymkode: a6982...78b Det er det mine venner i Sverige sier også. Flokkimmunitet må utvikles enten ved vaksine eller ved naturlig gjennomgått sykdomsforløp. Forstår ikke hvorfor man skulle kritisere Tegnell for at han synes det er lenge å vente på vaksine. Mye av kritikken mot Tegnell beror på et norsk lillebrorkompleks. Vi vil alltid hevde oss overfor dere. Ganske trist egentlig. Vi oppfører oss som arrogante idioter. Endret 29. april 2020 av Den Sagnsomsuste 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 12 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev: Det er det mine venner i Sverige sier også. Flokkimmunitet må utvikles enten ved vaksine eller ved naturlig gjennomgått sykdomsforløp. Forstår ikke hvorfor man skulle kritisere Tegnell for at han synes det er lenge å vente på vaksine. Mye av kritikken mot Tegnell beror på et norsk lillebrorkompleks. Vi vil alltid hevde oss overfor dere. Ganske trist egentlig. Vi oppfører oss som arrogante idioter. Det tror jeg ikke. Jeg liker svensker, og derfor er jeg bekymret over eksperimentet som blir utført. Anonymkode: 28ed8...47d
Anbefalte innlegg