Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Hvor gjør dere dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

www.thepiratebay.org tror det er riktig adresse, er iallfall piratebay!

Skrevet
www.thepiratebay.org tror det er riktig adresse' date=' er iallfall piratebay![/quote']

hva gjør du for å få spilt det på data? er ikke noe kjent med sånn her. prøvde å laste ned og det gikk fint, men det var en ukjent fil som ikke kunne spilles av fikk jeg beskjed om... hjelp. :-(

Gjest gjest1
Skrevet

Også kom jeg dit jeg også satt fast, exen min som hjalp meg med dette :-?

Men har et nedlastingsprogram som heter BitTornado, pluss at jeg spiller de av i BSplayer, håper det hjelper?

Skrevet

Men har et nedlastingsprogram som heter BitTornado, pluss at jeg spiller de av i BSplayer, håper det hjelper?

nja...egentlig ikke. får vel bare prøve meg frem kanskje. ikke så veldig flink med data skjønner du....

Skrevet

nja...egentlig ikke. får vel bare prøve meg frem kanskje. ikke så veldig flink med data skjønner du....

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg anbefaler deg å installere en kodek-pakke på maskinen. Da er du sikra at du kan spille av alt du laster ned av filmer++ uten å måtte tenke på hvilket format den enkelte fila har. Nå husker jeg ikke adressa til den kodek-pakka jeg har installert, men du finner den hvis du søker på - free k-lite codec pack - i google. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...